Ik wil hier graag meeschrijven!
Famofthree Jeetje wat een giga domper weer zeg! Echt niet tof.. het leek zo goed te gaan!
@Marshmallow Jammer dat je date achteraf niet zo'n succes bleek. Als in 'gewoon vrienden' (dan laat maar). Ben benieuwd of een fwb wat voor je kan zijn, voor mij echt absoluut niet denk ik!
@iMoeder Hoe ziet jullie relatie er nu uit? Hoe vaak zien jullie elkaar etc?
Zoals jullie wel gelezen hebben in een ander topic, had ik dus vanaf woensdagavond een match met deze man. Donderdag heel de dag door geappt, gebeld en gevideobeld. Vrijdagochtend elkaar gezien, vrijdagavond, zaterdagavond, vanmorgen en vanavond als het goed is weer 🙈 Zit ook nog eens rond m'n eisprong dus heb best wel zin zeg maar. Echter.... ik heb een vreselijk zelfbeeld en echt totaal geen zelfvertrouwen. Heb echt een moeke lichaam (prima gewicht, 59kg) vol met striae, een losse buik die nooit meer strak wordt, kleine borsten (75B en niet heel gevuld meer) en cellulitis in overvloed. Nu weet ik wel dat mannen dat lang niet zo erg vinden als jijzelf, maar zelfs mijn ex mocht me na bijna 7 jaar niet eens naakt zien.. Ben best gespannen over hoe dit gaat lopen op seksueel gebied, want ik heb er echt wel zin in om tegen de muur gesmeten en uit elkaar getrokken te worden, maar die en onzekerheid hè.. Hoe kom ik hier in hemelsnaam af? Iemand tips? Niet een kwestie van gewoon overheen zetten. Althans, dat zou wel moeten, maar het zit dus echt heel diep bij me..
We spreken dus nog maar sinds heel kort, maar het is best wel intens. Ik ben heel de dag door echt bloednerveus en er zelfs beroerd van. Bang dat de vlinders nu al om de hoek komen kijken 🙈 Helemaal nadat ie die lamp voor me heeft opgehangen whaha. Maar word er ook giga onzeker van. Steeds bang dat ie me toch niet meer leuk vindt etc. Maar als ik zie hoe hij vanmorgen was tegen me, en me een kus op m'n hoofd gaf toen we op de bank lagen, dan denk ik dat het best oké gaat 😋