Hoe is het ondertussen met iedereen?
Bij mij eigenlijk dezelfde situatie zoals die was. Ik heb ondertussen wel gevoelens gekregen voor mn fwb. Maar die verschillen ook wel een beetje van dag tot dag en dat hij nog steeds rond fladdert en we officieel niks hebben, vind ik nog steeds prettig. Voor zover ik het goed zie (doorgaans zit ik daar niet naast) heeft hij ook gevoelens en worstelt hij er een beetje mee. Ene keer hartjes en kusjes sturen op de app, andere keer twee dagen geen bericht. Ik denk dat dat iets is waar hij zelf doorheen moet dus ik begin er niet over. Vind het wel soms grappig om te zien hoe hij dan reageert op bepaalde dingen die ik zeg of doe. Wat dat betreft zijn mannen soms maar simpele wezens die makkelijk te beïnvloeden zijn. Hij zag bijv de Tinder app nog op mn telefoon staan. Dan reageert hij jaloers maar vervolgens heel koeltjes doen... 😏 Ik heb stiekem binnenpretjes om zulke dingen.
En sorry maar ik bespreek het niet met vriendinnen en moet het toch even kwijt; in geen jaren zulke goede sex gehad. Echt heel fijn voor mn zelfvertrouwen ook. 😊