Deliana Ik ben zelf meer gaan sporten en juist meer geld aan mezelf gaan uitgeven (kleding, kapper, make-up..). Gewoon omdat het kon (😈), ik het mezelf gunde en er blij van werd. Puur voor mezelf.
Dat zou ik ook wel willen. Ik heb me nu aangemeld bij een sportschool, maar geld voor mooie, nieuwe kleding, lingerie en een goede kapper heb ik nauwelijks. Dat kan af en toe. Ik werk me de pleuris om te kunnen wonen en leven (particuliere huur). Niet normaal meer wat ze vragen aan huur!! Ik betaalde minder hypotheek voor onze 2 onder 1 kap woning, maar ja, die hypotheek kreeg ik niet.
Verder is het echt waar, ik kom serieus nergens vrijgezelle mannen tegen. Laat staan vrijgezelle mannen waar ik mee zou willen daten. En al die datingapps wil ik niet aan beginnen. Dus ik vind het wel prima zo.
Jij en iMoeder zijn in jullie sociale of werkkringen jullie huidige liefdes tegengekomen. Dat is voor mij geen optie, mijn sociale kring is klein, ik werk veel en op mijn werk is er ook geen kans dat ik iemand ontmoet. Sociaal ben ik soms ook wat onhandig. Dus ik leg me erbij neer dat het dit is voor de rest van mijn leven.
Goh, wat klinkt dit depri. 😆
Ik maak echt wel wat van mijn leven hoor, maar dan zonder vent. Dat is ook niet het einde van de wereld, al is onze hele maatschappij gebaseerd op stellen en gezinnen. 😏