[verwijderd] die hebben wij ook.
Ei met afstandsbediening ben ik geen fan van. Hier gebruiken we het soms samen, soms alleen. Mijn man is er alleen in het weekend, dus als de nood te hoog is pak ik er wel eens wat bij
[verwijderd] die hebben wij ook.
Ei met afstandsbediening ben ik geen fan van. Hier gebruiken we het soms samen, soms alleen. Mijn man is er alleen in het weekend, dus als de nood te hoog is pak ik er wel eens wat bij
Wij zijn wel van de speeltjes, en manlief koopt graag cadeautjes, dus ik heb er heel wat uitgeprobeerd, maar nou al die namen nog achterhalen...
De magic wand vind ik het geld niet waard; erg lomp en luid, wel een sterke motor. De WeVibe vinden wij leuk voor een keertje, maar wordt er niet standaard bij gepakt, dus ligt nu meestal stof te vergaren.
De rest -de aanraders dus- ga ik even opzoeken..
Hier dus echt niks in huis. Ik heb ooit toen ik nog vrijgezel was een vibrator gehad, een doodnormale bij de etos gekocht maar moet zeggen alleen doe ik al jaren niks. Ik heb daar niks mee weet niet hoe ik t uit moet leggen.
Hoe kwamen jullie erbij om het jn jullie seksleven te brengen en hoe begonnen jullie? Gewoon wat bestellen en uitproberen. Sorry voor de vragen ben dus echt een leek
Trouwens ff voor de dames die zich schamen, ik vind t mooi dat jullie er open over reageren en vind t niks om voor te schamen!
Ik heb in 2008 de beste vibrator ooit gekocht, alleen is deze specifieke volgens mij niet meer te koop (ik wilde een reserve voor als deze ooit kapotgaat ). Het is er in elk geval eentje die 'klopt' in plaats van trilt/zoemt. Dat klinkt misschien gek, maar de dame die hem mij tien jaar geleden verkocht zei: 'Iedere vrouw die deze koopt zweert dat ze nooit meer teruggaat naar zoemende vibo's,' en na de eerste keer gebruiken snapte ik waarom. Mijn tip is dus: ga (online dan wel offline) op zoek naar een vibrator die kloppende bewegingen maakt. You'll thank me later.
Born2bme Hier dus echt niks in huis. Ik heb ooit toen ik nog vrijgezel was een vibrator gehad, een doodnormale bij de etos gekocht maar moet zeggen alleen doe ik al jaren niks. Ik heb daar niks mee weet niet hoe ik t uit moet leggen.
Hoe kwamen jullie erbij om het jn jullie seksleven te brengen en hoe begonnen jullie? Gewoon wat bestellen en uitproberen. Sorry voor de vragen ben dus echt een leek
Trouwens ff voor de dames die zich schamen, ik vind t mooi dat jullie er open over reageren en vind t niks om voor te schamen!
Ja samen achter de laptop kruipen en wat bestellen. Daarna uitproberen. Zo ging het toentertijd in elk geval bij mij.
En ik vind solo bezig zijn ook heel veel toevoegen hoor. Dan ken je je eigen lichaam gewoon goed. Moet er wel bij zeggen dat ik hier in het dagelijks leven niet zo makkelijk over praat. Ook niet met vriendinnen en zo.
Bij ons is het er gewoon ingeslopen. Vooral nadat ik gestopt was met de pil en dus veel meer zin kreeg. Toen gingen we weleens naar een Christien le duc voor glijmiddel. Daar lag ook een spel...en touw. Zo een beetje.
We denken erover om een schommel te gaan kopen. Maar dat is nog niet zeker.
Wij zijn trouwens wel echt met zijn 2en. We zijn niet van de swing of trio's
Born2bme het is er eigenlijk jaren geleden gewoon van gekomen. Samen wat uitgezocht en besteld en daarna groeide het aantal wat in de kast ligt. Sommigen waren top, anderen waren echt rotzooi. Inmiddels hebben we een mooie voorraad waarvan we bijna niks meer gebruiken. We gebruiken meestal 2 vaste dildo’s/vibrators. Soms een paar keer achter elkaar, soms een paar weken niks.
Yes het mag
Niet zo heel veel spectaculairs hier. Man 2 ringen en ik 1 vibo, maar die is eigenlijk aan vervanging toe. De eerste van tuttebella klinkt erg goed!
beste verrijking hier is Mn piercing Goud waard..
Ik heb er drie, maar weet maar van 1 hoe die heet (U-vibe, die gebruik je samen). Maar mijn man is er niet zo weg van, dus ik gebruik ze het meest voor ‘even snel met mezelf’
Ik vind zelf de stimulerende gels ook vaak wel fijn! Net wat meer sensatie
Een ring heb ik ook nog liggen, maar nog niet gebruikt.
Ons seksleven wordt nu weer langzaam opgebouwd na de zwangerschap/bevalling en de gebroken nachten daarna!
Ik koop overigens normaal gesproken wat op ‘tupperware’ avonden, dan kun je ook rustig even ‘proberen’
[verwijderd]
thnx, bovenste ook besteld
Toen ik 20 kilo lichter was kocht ik nog weleens mooie setjes lingerie. Ik heb wel vorig jaar een surprise box voor mijn man zijn verjaardag besteld. Hier gebruiken we wel een paar dingen uit. Verwarmende olie, veertjes, vibo en zo'n ring. Verder ben ik echt mega onzeker in bed en over mijn lichaam dus durf me niet zo goed te laten gaan.
Pietje1987
wij hebben ook de u vibe, ik vind hem echt niks. Kreng doet mij pijn, geen idee hoe het komt.
Ik heb een tijdje terug zo'n pakketje besteld met van alles erin. Er zaten ook dingen in voor mijn man om te dragen, maar dat leuk ons geen goed idee met hoe strak het al om je vinger zat. Er zat ook een staafvibrator in een die heb ik wel uitgeprobeerd, vond het wel een beetje gek omdat het koud is ipv lekker warm. Er zaten ook van die balletjes in, die ga ik binnenkort eens uit proberen. Misschien is het voor jou ook een idee om eerst zo'n goedkoop pakketje aan te schaffen zodat je het één en ander uit kan proberen voor je grotere bedragen uit geeft aan iets wat je misschien niet fijn vind. Oh ja, ik heb ook nog een finn, da's een vingervibrator. Het materiaal van finn is wat stugger en zachter dan wat er in mijn pretpakket zit en voelt ook minder koud. Die gebruik ik tot nu toe zelf het meest.
Ik heb pas geleden een vibrator gekocht met 30 standen, als er iets overbodig is dan zijn het wel die 30 standen maar verder doet hij zijn werk wel.
We-vibe vind ik leuk maar het beperkt je wel in je mogelijkheden vind ik. Al voegt het natuurlijk ook wel weer wat toe.
Als ik nu iets zou kopen dan zou ik voor die eerder genoemde Statisfier gaan. Die lijkt mij ook wel wat.
Oja en een rabbit is ook leuk!
Heb van de zomer een 'tupperware'-party gehad met vriendinnen. Leek me van tevoren alleen maar melig, maar het was echt wel fijn. Je krijgt uitleg over alle verschillende spullen en kunt ze bekijken/vasthouden