Mariette07 Hier ook weer iets besteld.. net terug van vakantie dus weer vol nieuwe ideeen haha o.a die balletjes waar @Wishfulthinking het over had.. heb ze in verleden al eens gehad maar zijn met verhuizing zoek geraakt of weggegooid..
marb Hier ook een bestelling gedaan bij easytoys, leuke site. Ik heb een vibrator met afstandsbediening en een doos met 'spannende opdrachten' Leuk om samen te kijken!
[verwijderd] Hier een ei besteld met afstandsbediening week of 2 geleden. Meteen uitgepakt opgeborgen willen we hem testen gisteren avond, ding stuk... Straks maar een nieuwe bestellen.
1981mama Zo dames, hoe is het met de bestellingen? đ Hier een magic wand besteld (een kleinere zonder snoer) en als ik zeg dat het bevalt (in spel samen met man) dan is dat een understatement. đ đ đ
iMoeder Nou dames. Ik heb besloten om eens op ontdekkingstocht te gaan. Ik heb een satisfyer besteld. En een gewone vibrator. Tot nu toe had ik nog niet heel veel ervaring met speeltjes voor mezelf alleen, dus we gaan het zien of het bevalt.
[verwijderd] Famofthree dat zijn de moeilijke keuzes in het leven đ iMoeder je krijgt vast geen spijt!
Schuurpapier iMoeder Is dat die clitstimulator? Vind ik echt top! Niet meteen op de hardste stand zetten want dan ben je met 5 a 10 sec klaar đ Enjoy! đ
Famofthree Mijn oplaadbare vibo is stuk đđ.. nu moet ik bedenken wat ik voor nieuwe wil.... đ¤
Famofthree iMoeder Ehhhh.. En het beviel me vooral dat ie geen batterijen had maar oplaadbaar was, diverse standen gebruikte ik niet echt. Ik heb hem dus zelf stuk gemaakt door teveel kracht te zetten ..
Marshmallow Schuurpapier hmm misschien moet ik hem toch eens kopen en snel klaar zijn is ook wel eens handig đ
iMoeder Die Satisfyer is een hit hoor! Moet er nog een beetje handig mee worden, maar heel intens orgasme! Ik was er nogal skeptisch over, dus dat zegt wat. Ik raadt em aan dus (@Famofthree). Heeft iemand ervaring met G-spot stimulatie. Ik kan die van mij volgens mij wel voelen. Maar als ik die probeer te stimuleren gebeurd er eigenlijk niks...?
iMoeder [verwijderd] Die satisfyer doet iets met luchtdruk waardoor het een kloppende beweging is in plaats van trillen. Ik heb zelf het idee dat je clitoris daardoor dieper gestimuleerd word of zo.