Wij hebben gisteravond nog ff een pakketje samen gesteld
Hulpmiddelen
Wishfulthinking haha you go girl.. tipje van de sluier oplichten misschien?
ik ga vanavond ook maar weer eens met man lief achter de PC even de collectie uitbreiden
- Bijgewerkt
Wishfulthinking haha ja hoor.. nieuw lingerie setje, balletjes voor de bips en nog iets anders (bdsm)
heb alweer zin om alles uit te proberen met mijn liefje:
[verwijderd]
Handboeien, klemmen, zweepjes, touw, blinddoeken, buttplugs, vibrator. Staat sinds de kleine er is allemaal buiten gebruik in de kast hahaha.
Madeliefje06 ik heb m net besteld. Hij komt morgen binnen, ben benieuwd. Heb ook zon vibrerend ei met afstandsbediening besteld
Leuk topic!
zat toevallig laatst ook eens rond te neuzen wat er allemaal is. En om te kijken wat me leuk leek om eens te proberen
Hebben jullie wel eens gehoord van βclone a willy?β
is echt hilarisch maar dan maak je dus een vibo zelf (nou js goed je man dan
)
hadden wij jaren geleden eens gedaan, was lache
Robije de satisfier of dat ei?
dat lijkt mijn man wel wat zoβn ei hahhaa, vooral toen we eens een stukje hadden gezien of gelezen van een tester die het in had en ze toen uit eten gingen en op harde houten stoelen zaten. En elke x als de ober bij de tafel stond zette haar man dus dat ding en blijkbaar hoorde je dat trillen alsof er een telefoon ging. dat die ober er zelfs wat van zei dat haar telefoon steeds maar bleef gaan.
geen idee of dit nou echt waargebeurd is,
maar mn man zag t al helemaal zitten t lijkt me wel wat om te proberen eigenlijk, denk alleen...βdat zit toch niet lekker?β
Hier ook weer iets besteld.. net terug van vakantie dus weer vol nieuwe ideeen haha
o.a die balletjes waar @Wishfulthinking het over had.. heb ze in verleden al eens gehad maar zijn met verhuizing zoek geraakt of weggegooid..
Hier ook een bestelling gedaan bij easytoys, leuke site. Ik heb een vibrator met afstandsbediening en een doos met 'spannende opdrachten'
Leuk om samen te kijken!
[verwijderd]
Hier een ei besteld met afstandsbediening week of 2 geleden. Meteen uitgepakt opgeborgen willen we hem testen gisteren avond, ding stuk... Straks maar een nieuwe bestellen.
Zo dames, hoe is het met de bestellingen?
Hier een magic wand besteld (een kleinere zonder snoer) en als ik zeg dat het bevalt (in spel samen met man) dan is dat een understatement.