Ja ja, nu kan het. Welke hulpmiddelen gebruiken jullie allemaal en welke zijn prettig?
Ik zoek zelf een nieuwe vibo. Eentje die een beetje stil is vooral. Tips iemand?

Heb hier wel het een aan ander liggen maar moet zeggen dat het bij ons weinig gebruikt word, ondanks dat ben ik toch altijd heel nieuwsgierig dus ik wil het wel volgen hier 😄

Ik heb nog nooit een hulpmiddel gebruikt maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Je hebt geen bal aan mijn antwoord maar ik misschien wel iets aan jouw topic dus ik volg het gewoon 😉

Ik heb zelf niks. Mijn beste vriendin heeft een hele hoop 😁 zij heeft er een waar ik van dacht dat het een laser ding was voor de benen ofzo. Zag je echt niet aan dat t een dildo is. Ik weet dus alleen echt niet hoe het ding heet maar ik zal eens zoeken.

Ik lees veel positiefs over de satisfyer pro 2. Zelf geen ervaring mee, maar overweeg wel steeds om het te bestellen. Wil hem eigenlijk alleen al omdat ik hem er mooi uit vind zien 😅

• Robije hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Haha nou nu lijk ik vast een enorme viezerik, maar komt ie;

deze vind ik heel leuk; https://www.easytoys.nl/clitoris-vibrators/satisfyer-pro-2-next-generation_27673.html

En deze is ook echt een aanrader; https://www.easytoys.nl/wand-vibrators/mymagicwand-roze_27826.html

En ik heb een vibrerend ei met afstandsbediening, super leuk als je samen een avond gaat stappen ofzo 🙄😏😄

Ik blijf fan van de pocket rocket, simpel en effectief.

[verwijderd] oh met die afstandsbediening was ik pasgeleden aan het bekijken maar dat is dus ook een aanrader ja?

Tja ik vind vaginale balletjes erg fijn
        Zon vibrerend ei op afstand staat hier nog op de to do list😉
        Mijn man kan likken als Lassie dat prefereert mijn voorkeur ipv de vibrator😂
        Al heb ik er wel 1 hoor
        Ik houd wel van wat afwisseling😇

Ik ben benieuwd, gebruiken jullie die dingen alleen of samen met je partner of beide? En hebben jullie partners ook speeltjes?

Piep2016

Ja klopt!
            Een goede training voor de bekken bodem spieren
            Vooral als je er mee rond loopt niet alleen héérlijk maar ook goed daarvoor dus😉

Wishfulthinking dat moet ik hebben! Die spieren van mij lijken nergens op, als ik op een trampoline springen pis ik in mijn broek en ik heb niet eens biologische kinderen.

Sevenof9 Hier vooral samen! Ben sowieso niet echt van alleen namelijk. Vooral de afwisseling tussen geen hulpmiddelen en wel, doet ons seksleven echt goed. Dus het is niet zo dat we altijd iets gebruiken. Hier trouwens niks voor mijn man

Hier de Satisfyer Pro Penguin Next Generation. Vind ik fijner dan de andere van Satisfyer, hij is wat zachter in de stimulatie maar zo fijn!