Disclaimer vooraf: ik ben nog niet verder gekomen dan de producten van Aunt Jackie s, dus die gebruik ik.
Ik gebruik nu eens in de twee weken shampoo om de troep even weg te wassen. De andere de keren (ik was mijn haar om de 3-4 dagen) gebruik ik de co-wash, of ik spoel mijn haar uit met alleen water.
Na elke keer dat mijn haar nat is geworden, gebruik ik een krullen crème, daarna plop ik mijn haar (= doe het in een t-shirt).
Na het ploppen doe ik sinds gisteren de gel in mijn haar.
Ik gebruik zelf weinig tot geen conditioner, daar wordt mijn haar heel snel vies van en ik word al moe van de '10 minuten laten inwerken' instructie. Ook heb ik niet echt droog of beschadig haar, dus ik geloof het wel.
Deze manier werkt voor mij momenteel prima, ik zie vandaag echt betere krullen dan zonder gel.
Deze producten zijn ook niet zo duur. Van shampoo van Love Life Nature en Nature Box krijg ik wel weer snel vies voelend haar, dus die heb ik weggegeven (of laat mijn man het opgebruiken 😝).
Het is even zoeken naar wat werkt, dat was voor mij ook echt een drempel, maar nu ik een routine heb die voor mij werkt, merk ik echt heel veel verschil in mijn haar. Ik zal als ik beter heb geslapen een voor en een nu van mijn hoofd plaatsen.