Okee, ik heb dit hele topic doorgenomen. Dat stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar het leek me zo'n gedoe. Ik heb ook verschillende filmpjes op you tube gekeken. Mijn beeld dat het een behoorlijk gedoe is, is vooralsnog niet minder geworden. 😬
Ik heb nog een aantal vragen:
Ten eerste over de leave innconditioner. Moet je na het wassen nou per se een leave in conditioner gebruiken, of is dat optioneel? Waarom zou je het wel doen, en waarom niet? En doe je die dan in je haar nadat je het hebt gewassen met een conditioner, of nadat je het hebt gewassen met een shampoo? Of was je het eerst met een shampoo, dan met een conditioner en doe je dan tot slot de leave in conditioner erin?
Ten tweede over producten tijdens het ploppen. Ik zie overal dat je voor het ploppen verschillende producten in je haar doet. Is dat ook weer een must, of is het optioneel? Dat een leave in conditioner er evt. in zit snap ik, maar is het dan echt nodig om er gel in te doen?! Ik gebruik namelijk NOOIT gel! En maakt het nog wat uit wat voor gel je gebruikt?
Ten derde over het kammen/borstelen van mijn haar. Maakt het wat uit wat voor kam/borstel je gebruikt en waarom?