Honkeytonk En verder zou ik kijken naar iets opbouwen lichamelijk wat jou ook geestelijke rust geeft.
Dat is wel een goede, denk dat dit dan zwemmen of wandelen met de oortjes🎶 in wordt tot ik weer met gewichten wat mag doen. Dat laatste is namelijk een ideaal iets om geestelijk tot rust te komen.
[verwijderd] Geen dingen doen waar ik niet aantoe was, geen mensen zien waarin ik geen zin had, eten wat ik wilde en proberen me niet druk te maken om mijn uiterlijk maar alleen om gevoel.
Ik ga deze voor de komende tijd meenemen, alleen doen waar ik aan toe ben/zin in heb.
Als ik nu mijn grens niet aangeef zal dat straks alleen maar lastiger worden denk ik.
Was niet makkelijk maar gisteren dat ook maar eens gedaan. Mijn grens aangeven naar anderen die wilde komen op een moment dat het mij niet uitkomt, voelt erg dubbel op het moment maar nu blij dat ik het gedaan heb.
Diazz Dat laatste is natuurlijk lastig, maar probeer echt momenten in te plannen voor jezelf.
Ja heel herkenbaar als ik het niet inplannen komt het er niet van en glipt het er tussendoor tot ik op een of andere manier gedwongen word rust te nemen. Been there done that. 🙈
Vandaar ook dat ik nu even stil wil staan bij hoe nu verder en een soort van plan wil maken.
1981mama Doe niet teveel tegelijk, stel realistische doelen. En loop jezelf niet voorbij.
Dat blijft een lastige, maar ga mijn best doen! Gelukkig heb ik deze keer iemand naast mij staan die mij waar nodig is kan afremmen.
Hoop voor jou dat het nu beter zal blijven gaan, al kan ik me voorstellen dat het wel een weg van geduld en frustratie soms is geweest om tot hier te komen. Of heb je dat zelf niet zo ervaren? En fijn dat het nu zoden aan de dijk zet.
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie berichtjes, ik ga ze meenemen!