Ik vind het triest dat het blijkbaar nodig is om die poppen aan te passen. Zouden mensen echt zo dom zijn dat ze denken dat alle Afrikanen met speren lopen en een ring in hun neus hebben?!
Daarbij vind ik het ook triest als je jezelf door dit soort karikaturen gediscrimineerd voelt. Elke bevolkingsgroep wordt daar namelijk op de hak genomen op een komische manier. Nederlanders lopen niet standaard op klompen, niet elke Duitser zit de hele dag aan het bier en niet elke Afrikaan heeft een ring door zijn neus. Als je je hierdoor gediscrimineerd voelt dan val je voor mij ook in de categorie domme mensen die ik hier boven heb beschreven.
Dan wordt het misschien tijd om een keer een rondreis door Afrika te maken zodat je de conclusie kan trekken dat de enige neusringen die je tegen zal komen, in de geiten van de Masai zitten.
Overigens begrijp ik wel dat de attractie enige aanpassing nodig heeft in het systeem, ik heb daar een paar jaar geleden een half uur vast gezeten en kan tot op heden geen Joki en Jet meer horen! ๐