[verwijderd] en hoeveel schelen de middelste en de jongste? Hier zit er tussen de eerste en tweede 18 maanden en tussen de tweede en derde 14 maanden. Echt, soms word ik gillend gek
Show de outfit van je baby/dreumes/peuter etc
[verwijderd]
Kipsate ook lekker dicht opelkaar allemaal ! Heel gezellig maar inderdaad soms word je gillend gek
! De jongste en de middelste schelen hier 15 maanden. De jongste is het βergstβ luistert voor geen meter, schopt en slaat en is echt beeeeresterk. Maar buiten dat een superlief ventje ook hoor.
[verwijderd] Bij mij is dat de oudste . Het is ook wel echt super gezellig en mijn 2 jongens beginnen steeds meer aan elkaar te hebben. Maar af en toe..
[verwijderd]
Kipsate hoe oud zijn je jongens? Hier zijn ze nu 4,3 en 2. De jongste gaat er ook steeds meer bij horen nu. Meespelen enzo. Heel leuk. Maar βt is ook wel een draak naar zijn zussen, hij is ze haast de baas soms !
[verwijderd] ahh en hij ziet er zo lief uit...zal vast wel meevallen
[verwijderd] De oudste wordt volgende maand 3 de tweede is dan 1,5 en de jongste is nu 12 weken. De oudste is hier echt de baas en wil ook alles voor zijn broertje bepalen. Zijn broertje krijgt steeds meer een eigen wil dus dat is best lastig. Ik loop dus regelmatig een hele dag als politieagent en scheidsrechter door het huis. Maar goed, ik hoef me nooit te vervelen er is altijd wel iemand die iets van mij wil
[verwijderd]
Tantetil hij kan ook echt heel lief zijn, maar verkijk je niet op zijn schattige hoofdje !
[verwijderd]
Kipsate aaah die kleine van jou gaat vast ook wel pittig worden , die moet opboksen tegen 2 broers. Hier was het eigenlijk hetzelfde toen de jongste nog een baby was. De oudste is een stuk rustiger sinds ze op de basisschool zit. De middelste is nu 3 net als jouw oudste en daar heb ik ook wel mijn handjes vol aan. Word boos om niks, loopt mij rond te commanderen alsof ik haar slaaf ben etc
! De jongste en middelste kunnen heel leuk samenspelen, maar vliegen elkaar ook het meest in de haren.
[verwijderd]
Schoentjes, H&M
Jeans, Next
Tshirt, Primark
Vest, Zara
Rijstwafel, Carrefour
Jurkje Birds, legging Primark, laarsjes Friboo.
Vandaag een shirt van de Hema en jeans van de Primark. Zo verliefd op die blonde krullen van hem!
[verwijderd]
Schuurpapier heerlijk! En hij wordt ook alweer bijna 2!!
[verwijderd] Ja, janken!!!
Schuurpapier wat een scheetje!
Tantetil Ja lieffie hΓ¨! β‘
[verwijderd]
Jeans Primark
Tshirt Next
Vest C&A
[verwijderd] ahhh wat is hij toch ook schattig!
Trui van zeeman, broek van h&m.
[verwijderd] Wat een knappies en wat een geweldige outfits!!!
[verwijderd]
Schuurpapier verliefd op dat hele knappe smoeltje