• [verwijderd]

[verwijderd] even eerlijk, mijn man komt thuis en vraagt of dit haar nieuwe pyama is 😳 vinden jullie het er ook uitzien als een pyama. Hij vond het absoluut niet mooi en als het geen pyama was het er erg goedkoop en niet leuk uitzien... Eerlijke meningen graag... en ik heb nog wel vanmorgen schoentjes besteld die ik er zo leuk bij vind matchen 🙈🤣

[verwijderd] nee joh! Sowieso zal dat echt niet lekker slapen met die strikjes en uitstekende dingetjes. Ik denk dat t komt door t stof dat die zo denkt, mja tis ook een man 😏😐

[verwijderd] Je man heeft er geen verstand van 😉 ik vind het niet op een pyjama broek lijken hoor.

• [verwijderd]

Dank jullie wel! Ik lijk ook wel gek dat ik me aan het twijfelen laat brengen door een man die niet eens zijn eigen kleding koopt 😂

[verwijderd] Nou die is niet goed hoor 😂 super leuke outfit juist. Vind de kleur ook echt geweldig.

• [verwijderd]

[verwijderd] het is niet mijn smaak maar het zeker geen pyjama. Gewoon een leuke pantalon/jogging.
    Je man is raar.
    😛

@[verwijderd] die man is niet goed! Super leuk!!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik vind het geen pyama hoor, het is niet mijn smaak maar het staat haar leuk en het lijkt in de verste verte niet op een pyama. Ik heb iig niet zulke pyama’s 🤣. Mannen snappen er gewoon niks van 😜.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Dit ziet er zeker niet uitnals pyjama hoor! En ook niet als een goedkope outfit. Ik zou dit zelf niet kopen, want het is niet mijn smaak, maar het is wel heel leuk gecombineerd met dat shirtje (en zeker ook met die schoentjes straks!). Als ik een kind met zulke kleren zie, zie ik geen goedkope pyjama outfit, maar een moeder die met veel liefde en zorg de kleding voor haar kind heeft verzorgd. En het ziet eruit alsof het heerlijk zit tijdens het spelen en ravotten, dus dat vind ik dan weer een grote pre.

Edit: Even aan mijn man laten zien en hij vindt ook dat heel goed te zien is dat het geen pyjama is.

[verwijderd]

Het lijkt zeker niet op een pyjama.
        Staat je dochter super leuk!!
        Het broekje vind mijn dochter niet leuk zegt ze😕 (kijkt mee ligt ziek op de bank)
        (Die zit in de: ik wil alleen maar jurkjes aan en ik vind broeken stom fase😕

[verwijderd] super schattig ❤ Krijg jij wel eens de vraag of het een tweeling is ?
        Ik wel bij mijn jongens terwijl ze echt wel verschillend zijn en er zit 18 maanden tussen 😂

[verwijderd] nee, echt geen pyama hoor. Is niet mijn smaak, maar vind het wel een mooie kleur!

• [verwijderd]

Kipsate jaaaa heel vaak! Ook als ze niet hetzelfde aan hebben 🤣. Ze schelen 12 maanden en qua lengte schelen ze amper iets meer. Mensen zijn dan vaak verrast dat het geen tweeling is 😅.