• [verwijderd]

Pilea oh hmm dan ga ik misschien deze week ook nog even bij ons in de stad kijken. Al vind ik het assortiment altijd wat tegenvallen vergeleken bij wat ze online hebben.

• [verwijderd]

[verwijderd] Een tip!!! De kleine zara's versturen de gehele sale periode hun saleskleding naar de grote winkels, omdat het daar sneller verkoopt.πŸ˜‰

• [verwijderd]

[verwijderd] oh dat wist ik niet! Ik ga altijd naar Zwolle, is dat dan een kleine winkel? Ik vind het namelijk best groot πŸ˜…. Alleen valt het assortiment voor kids van 1-4 me daar tegen. Maar wie weet hebben ze dan nu meer. Ga eens kijken!

• [verwijderd]

[verwijderd] Voordat Zwolle open ging was ik al weg daar haha maar volgens mij zou dat een grote winkel worden. Groningen is trouwens een grote meisjesafdeling.

Trouwens ook een tip (voor iedereen) als je iets wat je bv online niet op de vloer ziet, vraag dan even aan personeel of ze het achter hebben. Zara werkt met een strak imago, en laat niet alles op de vloer zien wat er is😁😁.
        Voor sale hoef je niet te vragen, wordt niet voor gekeken.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Schuurpapier ja met puntmutsje en pompom idd! Superleuk is ie! Ik heb 86 gedaan. Hij valt wat ruim nog hij had 80 kunnen hebben (hij draagt 74/80 nu, afhankelijk van merk) maar zo kan hij er wat langer mee. Kan in het voorjaar nog als jasje en denk dat hij hem dan misschien volgend jaar ook nog wel aan kan hebben. S. is 83cm overigens.

[verwijderd] Oh, is ie iets groter dan N. goed om te weten! Ik ga er nog ff over nadenken πŸ˜› (had van mij nog wat goedkoper gemogen haha)

• [verwijderd]

Schuurpapier zo’n lief snoetje! Hij ziet eruit alsof hij heel lief is. Niet zo’n boevenkop als S. πŸ˜…!

• [verwijderd]

Schuurpapier ja heel goedkoop is hij niet. Daarom ook maat 86 gedaan, dan heeft hij er nog een poos iets aan.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

-weg-
              De oudste drie zijn een dagje met opa en oma op stap, dus ze moesten netjes gekleed πŸ˜„

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

-weg-
                En I. en ik gaan zo lekker samen winkelen.

• [verwijderd]

Schuurpapier haha grappig! Hij heeft zo’n lief snoetje en lieve zachte uitstraling. Schijn bedriegt zullen we maar zeggen dan 🀣.

[verwijderd] Ja dat is echt zo! Als je hem in het echt zou kennen, zou je iets héél anders zeggen πŸ˜‚ Het is wel een echte knuffelkont, dat wel

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Haal m zo weer weg! Maar deze is te cute om niet te delen vind ik. En weg!