[verwijderd] [verwijderd] ik had hem via google gevonden (op tshirt met autoprint), maar als je googled op smafolk tshirt car kom je hem boven aan tegen.
Nieke Schuurpapier Wibra heeft regelmatig shirts met autoβs en andere voertuigen (of kwam deze daar al vandaan? π). Sowieso hebben die leuke jongenskleding. π
Schuurpapier Nieke Haha ja die kwam daar idd vandaan! Momenteel hebben ze hier niets, gister nog geweest haha
Nieke [verwijderd] Qua winterjas wel. π De meesten hebben zwart of donkerblauw. Helaas willen mijn dochters hun neon roze jassen niet meer aan, dat was super handig!
Schuurpapier Het is gelukt! Hij was weer op voorraad. Hij werd ook wild van Blaze, dus die er ook bij gedaan. Die rode kan meteen zijn verjaardagsshirt worden, dikke prima!
[verwijderd] Kipsate Tja.. papa heeft ook een stem hΓ¨ π€£ Hier niet hoor! πβΊοΈ (Ik zou alleen nooit iets kopen wat hij echt lelijk vind.)
Honkeytonk @Schuurpapier hier is een auto polo in de aanbieding: http://www.hummbee.com/lemon-beret-poloshirt-race-blue-nights-boy.html
Schuurpapier Honkeytonk Cute!! Maar lijkt veel op zijn lievelingsshirt. Bedankt voor de tip π met de twee nieuwe shirts (hopelijk passen ze), zijn we voorlopig weer voorzien!