[verwijderd] superleuk, waar heb je die gekocht? Mijn dochter zal hem fantastisch vinden (ze heeft iets met blote schouders)

In zijn real madrid pak. Tja.. papa heeft ook een stem hรจ ๐Ÿคฃ

En dit lekkere moppie

Middelste riep heel hard NEEEE toen ik hem wou vastleggen dus dat respecteer ik dan maar ๐Ÿ˜…

Kipsate Tja.. papa heeft ook een stem hรจ ๐Ÿคฃ

Niet as het dan zulke pakken worden ๐Ÿ˜œ

• [verwijderd]

Kipsate vind het Real pak leuk staan bij roodkapje hoor!!

• [verwijderd]

[verwijderd]
        Weet je toevallig nog waar je die onderste (geel) hebt gevonden?

Kipsate Ohwkee ik krijg spontaan klapperende eierstokken dus he. Wat een liefffie!

Tantetil Jaa! De kemphaan haha. Zijn we vaak te vinden. De jungle vinden de jongens ook geweldig.

[verwijderd] Het is een kabouter alleen zn puntmuts is wat ingezakt, iets met zwaartekracht ๐Ÿ˜‚. We hebben het kabouterpad gedaan, echt een aanrader.

Tantetil Het is voor mij echt 5 minuten rijden. Zal voortaan opletten, misschien spot ik je wel een keer ๐Ÿ˜Ž

• [verwijderd]

[verwijderd] ik had hem via google gevonden (op tshirt met autoprint), maar als je googled op smafolk tshirt car kom je hem boven aan tegen.

Schuurpapier Wibra heeft regelmatig shirts met autoโ€™s en andere voertuigen (of kwam deze daar al vandaan? ๐Ÿ˜ƒ). Sowieso hebben die leuke jongenskleding. ๐Ÿ™‚