Tantetil [verwijderd] superleuk, waar heb je die gekocht? Mijn dochter zal hem fantastisch vinden (ze heeft iets met blote schouders)
Kipsate In zijn real madrid pak. Tja.. papa heeft ook een stem hΓ¨ π€£ En dit lekkere moppie Middelste riep heel hard NEEEE toen ik hem wou vastleggen dus dat respecteer ik dan maar π
[verwijderd] Kipsate Tja.. papa heeft ook een stem hΓ¨ π€£ Hier niet hoor! πβΊοΈ (Ik zou alleen nooit iets kopen wat hij echt lelijk vind.)
Kipsate [verwijderd] Het is een kabouter alleen zn puntmuts is wat ingezakt, iets met zwaartekracht π. We hebben het kabouterpad gedaan, echt een aanrader.
[verwijderd] [verwijderd] ik had hem via google gevonden (op tshirt met autoprint), maar als je googled op smafolk tshirt car kom je hem boven aan tegen.
Kipsate Tantetil Jaa! De kemphaan haha. Zijn we vaak te vinden. De jungle vinden de jongens ook geweldig.
Kipsate Tantetil Het is voor mij echt 5 minuten rijden. Zal voortaan opletten, misschien spot ik je wel een keer π
Nieke Schuurpapier Wibra heeft regelmatig shirts met autoβs en andere voertuigen (of kwam deze daar al vandaan? π). Sowieso hebben die leuke jongenskleding. π
Schuurpapier Nieke Haha ja die kwam daar idd vandaan! Momenteel hebben ze hier niets, gister nog geweest haha
Nieke [verwijderd] Qua winterjas wel. π De meesten hebben zwart of donkerblauw. Helaas willen mijn dochters hun neon roze jassen niet meer aan, dat was super handig!
Schuurpapier Het is gelukt! Hij was weer op voorraad. Hij werd ook wild van Blaze, dus die er ook bij gedaan. Die rode kan meteen zijn verjaardagsshirt worden, dikke prima!