[verwijderd]
Liekje81 super leuk!
Liekje81 super leuk!
Kipsate zo schattig!
Verjaardag van de oudste
Nescio Gefeliciteerd! oh haha, al ff geleden dus
[verwijderd] los van de leuke outfits ook super mooie foto's!
[verwijderd] aaah dankjewel dat is leuk om te horen (van de kwaliteit blijft hier helaas weinig meer over
), ik ben eind vorig jaar voor mezelf begonnen als fotograaf. Het is echt mijn passie, baal er soms van dat ik dat 20 jaar geleden nog niet wist
.
[verwijderd] oh dat verklaart waarom dit zo een mooie foto is. Die is niet gemaakt met de camera op een mobieltje en jij hebt er verstand van!!!
[verwijderd] haha nee deze fotoโs niet, de meeste fotoโs die ik hier post zijn wel met mobiel hoor, maar van de meiden had ik geen โmobieleโ foto vandaag . Anyhow bedankt voor je compliment, leuk om te lezen dat dat toch nog opvalt ondanks dat de kwaliteit na uploaden hier niet heel goed meer is
.
[verwijderd] echt prachtige foto's! Wauw. En wat een lol haha
Kipsate wat een lief setje heeft ze weer aan!!!
[verwijderd] Na 2 jongens is het ook zo leuk om voor een meisje te shoppen
Kipsate Ik weet he, na 1 jongen dan en voor meisjes kun je bij zoveel meer winkels slagen en echt in elke prijsklasse. Met het gevaar dat het ook moeilijk is iets te laten liggen vaak omdat het zo goedkoop is
Kipsate jaaa ze hadden zoveel plezier, daar word je zelf ook helemaal blij van . Gisteravond waren ze helemaal kapot van al dat gespring
.
Kipsate haha hier net andersom, ik slaag momenteel voor mijn gevoel beter voor mijn zoontje dan voor de meiden. Terwijl ik eerst dacht toen we wisten dat we een jongen verwachtten ... โeen jongen?, hoe dan en wat voor kleren moet hij aan โ.
[verwijderd] supervrolijk