S. in een trui van de Primark en jeans van Kik
Show de outfit van je baby/dreumes/peuter etc
- Bijgewerkt
Oudste in broek van Zara en truitje van Bershka.
Jongste heeft een setje aan van de Primark.
Vandaag weer zijn blouse van de Wibra, jeans van de Aldi en schoenen van Jochie & Freaks
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Weg
Shirtje met kraagje van Buissonniere, vestje van Petit Bateau en legging van de Hema.
- Bijgewerkt
Jurkje Name It
Maillot Imps & Elfs
Schoenen Ralph Lauren
[verwijderd]
Diazz de schoen die op je vest geplakt zat?
[verwijderd] Haha, jaaaaa! Rotschoen
[verwijderd]
Ik doe ook eens mee
dino shirt van de Gap, vest van Ralph Lauren, jeans van Next, schoenen Puma.
[verwijderd] Die dino's zijn zo leuk!! Laat hij een vest gewoon aan? Hier moet het of dicht of uit haha
[verwijderd] ohhh jou kids zien er altijd zo super cute uit!
[verwijderd]
Honkeytonk haha ja vind je?! Thanks ! Ik vind t ook leuk maar mijn smaak is niet iedereens smaak natuurlijk ... en zo hoort het ook.
[verwijderd]
Honkeytonk die laat hij gewoon zo aan. Hij is met kleding en schoenen heel makkelijk gelukkig, haha.
[verwijderd] Ik vind ook dat ze er heel leuk uitzien altijd! Bij mijn kinderen past het niet qua stijl, maar dat betekent niet dat je het bij een ander niet leuk kunt vinden natuurlijk
[verwijderd] Chill! Nuri maakt alles open en los, te irritant. Slaapzak zit nu dus ook achterstevoren met lipje naar binnen
Schuurpapier ja dat is hier dus ook zo haha. en ELKE ochtend discussie over de te dragen kleren.. echt.. en hij moet nog 2 worden in april.. help!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Weg
Jurkje van Tommy Hilfiger, maillot van Mayoral en lelijke โrenโschoenen.
[verwijderd]
Schuurpapier daar heb je ook helemaal gelijk in! Zo zie ik het ook hoor. En dat heb ik ook met mijn eigen kleding. Dan zie ik iets bij een andere vrouw en dan denk ik echt โwauw wat ziet zij er mooi uitโ en als ik het dan aan heb dan lijkt het niet of ik voel me er vreselijk in. Dan past het gewoon niet bij mij terwijl een ander het geweldig staat!
[verwijderd]
[verwijderd] haha ik vind dat juist heel leuk zo die sneakertjes bij een jurkje! Hou er wel van!
[verwijderd]
Honkeytonk haha eigen mening zit er al goed in . Onze jongste is net 2 (26 februari) en heeft ook echt een eigen wil maar met kleding is hij heel makkelijk. Als ik zeg dat het mooi is vind hij het ook mooi. Ik geniet er maar van want dat zal vast niet altijd zo blijven
. Hij is nu ook nog complimenteus zag gister mijn nieuwe schoenen en zei โmooie schoentjes mamaโ
!
[verwijderd]
Honkeytonk ja echt? Wat wil hij dan niet? Hier is het wel eens dat hij zijn sokken uit wil, maar nooit discussie om een bepaald shirt of zo. Ik wist niet dat dreumessen daar een mening over konden hebben