Mamavaneenpopje @ [verwijderd] mag ik vragen hoe mayoral valt? En dan vooral bij je oudste want die is volgens mij ongeveer even oud als mijn dochter π
[verwijderd] Mamavaneenpopje Wat leuk dat je ook hier bent! Ik vind de jurkjes vaak klein vallen, die bestel ik meestal 1 (heel soms 2) maten groter. De setjes vallen op maat vind ik.
Mamavaneenpopje [verwijderd] ohh dankjewel voor de snelle reactie! Dan kan ik gaan bestellen π! Ja ben hier maar ng niet veel tijd gehad om te reageren! Hopelijk snel meer tijd!
Schuurpapier 'Eindelijk' zijn eigen (Action) koptelefoon! Is 'ie zo verzot op, net als op muziek! β€ Truitje van de Hema, jeans van de Wibra en schoenen van Jochie & Freaks.
Sdonya Dames ik ben op zoek naar leuke girly trainingspakken in maat 98 en 116. Iemand een idee waar ik dat kan vinden?
Sdonya Schuurpapier ik vind dat rood met roze zo ontzettend vloekenπ Ik ben inmiddels geslaagd bij Juicy Couture met 2 velvet joggingpakken in babyroze en zwart met wat subtiele glittertjes en niet dat hele schreeuwerige waar ze een beetje bekend om staan π