[verwijderd]
Schuurpapier haha grappig! Hij heeft zoβn lief snoetje en lieve zachte uitstraling. Schijn bedriegt zullen we maar zeggen dan .
Schuurpapier haha grappig! Hij heeft zoβn lief snoetje en lieve zachte uitstraling. Schijn bedriegt zullen we maar zeggen dan .
[verwijderd] Ja dat is echt zo! Als je hem in het echt zou kennen, zou je iets héél anders zeggen Het is wel een echte knuffelkont, dat wel
Haal m zo weer weg! Maar deze is te cute om niet te delen vind ik. En weg!
[verwijderd] heel schattig!
[verwijderd] wauw mooie kleding. Welk met is het?
Popje rechtsboven is Mayoral, links onder is het broekje van Lapin House, blousje van Mayoral en vestje van Buissoniere en rechtsonder is van Eveβs children!
Schuurpapier Daar is ie weer
Schuurpapier leukerd! Hoe oud is ie?
Wat een joekel van een foto!
[verwijderd] Tnx! Hij is 1,5 (van 28-06-2017)
Diazz Zij mag ook levensgroot
@[verwijderd] ..........
Schuurpapier ooooooh haha ! Wat een herkenning ... een echte boef ook. S. is ook heel goed in het terroriseren van zijn zussen. Gister had ik een grote schaal fruit voor alledrie neergezet. Leek even goed te gaan tot hij besloot dat alles voor hem was. Toen was het oorlog
. Hij mept zijn zussen ook, als ze voorhanden zijn, zelfs met attributen
. Hij is nog geen twee maar heeft al heel vaak op de gang gezeten ... Dat moet dan wel vast in de kinderstoel want anders gaat hij daar feestvieren
. Waar is mijn gezag? Ik was in de veronderstelling dat jongens milder zouden zijn, maar niets is minder waar in ons geval. De ellende is dat hij ook gewoon lachwekkend is, als hij ondeugend is trekt hij vaak zoβn smoel. En dan moet ik mijn gezicht strak en streng houden? Hoe dan?
[verwijderd] HAHAHA die kop! Nuri doet dat dan met zo'n uitgestreken, zelfingenomen smoel. Echt een terrorkind hahaha. Arme wij!
Schuurpapier haha nou een beetje wel ... ik heb t wel met hem te stellen hoor. Maar hij is ook superlief dus dat maakt veel goed. S. kan ook echt zoβn arrogant hoofd hebben als hij zijn zinnen ergens op gezet heeft of zijn zussen lastigvalt. Als hij op de bank staat of loopt of bij de kasten zit, dus echt de ondeugende dingen, dan trekt ie eerst zoβn clownshoofd. Als ik vervolgens doorzet word hij woest .
[verwijderd] Ja N. is ook echt een knuffelkont en een heerlijk, grappig ventje. Maar zΓ³ stout Heel herkenbaar wat je zegt!!
S. heeft deze jurk van B.Nosy aan met een donkerblauwe glittermaillot (maar wil niet op de foto)
Schuurpapier Ik lach me rot om deze compilatie Maar tegelijkertijd breekt het zweet me uit... die van ons is net 1 en gaat gegarandeerd dezelfde streken uithalen. Hij is al behoorlijk op de 'goede' weg