Hallo lieve forummers,
Nu wel is gebleken wat een groep mensen in korte tijd kan bereiken, wil ik graag jullie hulp vragen. Het is voor een bekende van me die het geld goed kan gebruiken voor een adoptie-traject. Zouden jullie willen stemmen op Elle G.?
**DELEN IS ECHT GEWELDIG! 😍
Nog 12 dagen te gaan lieve stemmers. Tijd voor een update!
Ik - 10170 stemmen (€500,-)
Wendy - 13035 stemmen (€1500,-)
Verschil = 2865 stemmen!
Zouden we ze nog in kunnen halen? Dat wordt moeilijk en spannend maar we kunnen het in ieder geval proberen. Het gaat om een prachtig bedrag wat we in onze adoptie willen steken! €500,- is natuurlijk een heel mooi bedrag om terug te winnen maar €1500,- is nog veel mooier! Daar zouden we de verplichte cursussen van kunnen betalen om weer een stapje dichter bij onze droom te komen. Een mooi gezinnetje waarbij we 1 of 2 kindjes een goede toekomst vol liefde kunnen geven die ze zo verdienen! 😍❤
https://bruidsverkiezing.pgtb.me/qDsf4v/psJCq?w=70566059&e=201403481
Willen jullie 1x per 24 uur op me blijven stemmen tot en met 20 december? Mijn berichten delen helpt ook enorm heb ik gemerkt. Zo zien ook jullie vrienden mijn oproep en kunnen ze ons ook helpen als ze willen!
Bedankt voor jullie geweldige hulp. Zonder jullie waren we zover niet gekomen! 😘❤**