Ja leuk!
Alternatieve nickname: euuuhhhh, Nerdmama?
Superhero name: FlashGirl..? jesus i’m bad at this 🤦♀️
Wat zou je handtekening zijn, als we die functie hier zouden hebben? Weer; Assumption is the mother of all fuck-ups. Omdat die grappig en (vind ik) heel erg waar is.
Wat is je motto/slogan/mantra? Always look on the bright side of life. Problemen kunnen opgelost worden, zoiets.
Je humor in 1 woord: Hard
Je kledingstijl in 1 woord: Nerdy
Waar ging je laatste droom over?
Euhh. Ik kwam een collega tegen waar ik vroeger veel mee samenwerkte maar die ik nu niet zoveel meer zie. Hij liet me zijn nieuwe kantoor zien, heel mooi, groot. Maar dat leek hem zelf allemaal niet zo te interesseren, hij had het over allemaal andere dingen en probeerde iets open te maken..? We waren wat om elkaar heen aan het draaien. Op den duur ging hij ineens achter me staan. Ik draaide me om, begon hem te zoenen en daarna werd het erg gezellig. 😬🤭
Welk liedje heb je het laatste gehoord: Sweet but a Psycho van Ava Max. Was op de radio.
Welk liedje blèr je onder de douche/tijdens het stofzuigen? Halleluja van Leonard Cohen, Eternal Flame van The Bangles. Jar of Hearts is ook favoriet.
Wat is jouw special skill? Problemen analyseren en oplossen en heb daarnaast een oog voor patronen
Waarvan zou je willen dat het je special skill was?
Ik zou wel graag echt goed willen programmeren en hacken, maar niet op de criminele manier
Wat heb je altijd al eens willen doen, maar heb je tot nu toe nog niet gedurfd?
Alleen een verre reis maken. In mn eentje naar Ibiza of New York of zo.
In welk televisie-/filmkarakter herken je jezelf?
Bernadette van Big Bang Theory.
Welk dialect of accent zou je wel willen hebben, als je niet die van jezelf had? Zo een Schots accent ala Outlander lijkt me wel wat.
Waar heb je voor het laatst over zitten filosoferen?
Ik zat vanmiddag na te denken over het liberale gedachtengoed. Ik ben zelf een liberaal. Maar zat te denken, is dat nou ‘de makkelijke keuze’, zo van, laat iedereen maar doen wat ie wil. Dan hoef je ook geen verantwoording af te leggen. Terwijl sommige mensen, vanuit een vrije keuze, kiezen voor dingen die helemaal niet goed voor ze zijn. Moeten mensen tegen zichzelf beschermd kunnen worden? Denk bijv aan drugsgebruik.
Of is mijn/het liberalisme nou echt uit oprechte overtuiging dat iedereeen zijn eigen waarheid heeft en in zijn eigen waarheid moet kunnen leven. Omdat we gewoon als mens ons nooit helemaal kunnen verplaatsen in een ander en dus ook niet voor een ander kunnen beslissen. En dat iedereen zijn/haar eigen weg moet volgen?
Ik neig naar het laatste.
Waar heb je voor het laatst over lopen ruziën?
Echt ruzie heb ik niet zo snel. Laatste ‘discussie’ was met de notaris. Later mailde ze dat ik gelijk had.
Wat was het laatste dat een glimlach op je gezicht bracht?
Mijn zoontje die vaak zulke lieve dingen zegt en zo lief met zn grote broer is.
Poneer even 3 keiharde meningen:
Over wat? Dit is te algemeen voor mij.
Wat is je favoriete topic op dit forum?
De biechtstoel, denk ik
Omschrijf hoe je danst: Vreselijk
Wat is een typisch maniertje voor jou?
Met mijn ogen draaien en zuchten
Drop hier een random plaatje
Dit ben ik.