[verwijderd] [verwijderd] wauw wat een mooi lichaam heb je! En dat met een 5e zwangerschap, mooi hoor.
[verwijderd] Mijzelf heel stoer vinden door te gaan hardlopen in de regen. weg foto Mijn hardloopmaatje vond het nog niet nat genoeg 😏 weg foto
Sevenof9 [verwijderd] ik ben zo benieuwd naar jouw huis, ik vind het er zo leuk en gezellig uitzien op de foto's!
[verwijderd] Sevenof9 ‘Rommelig’ en ‘een allegaartje’ en ‘eindeloos werk in uitvoering’ zijn denk ik de beste omschrijvingen. Maar hier een foto van de voorkant, en èèn van de achterkant (in verschillende seizoenen gemaakt). De binnenkant krijg ik (op de kachel na) nooit leuk op de foto...
[verwijderd] [verwijderd] heb ik nu pas door wie jij bent. Kon je niet even waarschuwen dat je een andere gebruikersnaam hebt genomen 😉
Sevenof9 [verwijderd] de buitenkant kende ik al 😉 maar supermooi. En rommelige huizen zijn het gezelligst vind ik 🙂
[verwijderd] [verwijderd] Een aantal hadden het bij mijn eerste post al door - ik ging er gemakshalve vanuit dat dat voor iedereen gold.. 😬
Sevenof9 [verwijderd] haha hier is het ook zoals jouw tafel! Ik ben wel aan het opruimen maar als we naar boven gaan moeten we echt over spullen heen stappen 😂 en dat terwijl we niet eens zo heel veel spullen hebben, het is gewoon slecht georganiseerd.
[verwijderd] Tantetil omdat mijn oude naam niet die woeste sexuele drang weergaf die altijd in mij woedt.