Toch6 nelta ik ging er vanuit dat je zou werken 😉 We hebben in dordrecht gelost Nu weer onderweg naar brussel, net onder de brug van papendrecht door
[verwijderd] nelta Cool, dan komen ze van de Noord af 🙂 Ik heb heeeel wat jaartjes meegevaren op die (voetganger/fietser) driehoeksveer die daar vaart haha.
Dahlia Diazz dat is nou het ultieme compliment dat ze jou opvoeding en liefde waardeert! Wat een schat!
Diazz Dahlia Ik werd er echt even emotioneel van ( en ik ben écht niet snel emo)😂 Ze zei net: “Ik zie dat je pijn hebt als je de was ophangt, ik zie dat je pijn hebt als je E. moet verschonen, ik zie dat je pijn hebt als je Z. doucht, maar je doet het allemaal. Ik ben zo blij dat jij mijn mama bent”😍 Daar kwamen de tranen😭😂
[verwijderd] Iemand tips? Mijn huid is de tape echt zat inmiddels. Het jeukt, het brand en op een plekje is het zelfs open.. <weg>
Betsy [verwijderd] ben je niet allergisch voor de lijm? Mijn moeder heeft dit ook een keer gehad. Na 3 weken leken het wel lichte brandwonden toen de tape er af gehad werd.
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb t ook gehad en heb het er af gehaald. Ik was allergisch ervoor , het leek wel een brandwond
Ietjuh [verwijderd] ik gebruikte van die spray die je op wondranden doet ter bescherming van de huid .......🤔🤔🤔 kom alleen echt even niet op de naam. Iets met het is laat(of vroeg). Heel irritant. Zodra ik er op kom laat ik het weten. Edit: cavilonspray. Werkte bij mij perfect.
[verwijderd] Betsy [verwijderd] Maar kan zich dit ontwikkelen? Want loop al 12 weken met deze tape en is echt pas iets van de laatste twee weken..
Pimpelmeesje [verwijderd] ik had dat ook helaas 🙁 langzaam werd het steeds erger.. er is spul wat je er van te voren op kan spuiten en er zijn verschillende soorten tape, de fysio vertelde mij dat sommige patiënten zelfs anders reageerden op andere kleur tape. Bij mij hielp het niet of maar even maar hoop dat jij wel de oplossing kan vinden! Tapen is zooo fijn..
Betsy [verwijderd] zou best kunnen. Dat je lijf nu pas doorheeft dat het die lijm niet trekt. Misschien andere tape proberen? En anders even naar de huisarts. Die zal dit probleem vast vaker hebben gehoord.
[verwijderd] Pizza, wijn, boek, kachel en kaarsjes aan (en de kinderen voor de laptop geparkeerd, hoppa 😬). Dit heb ik even nodig om op te laden na een bizar hectische week. weg foto