Uilenmama Poging 2 om te borduren terwijl dochter kleurt, man kijkt tv ( iets met race auto's) en poes mij moreel steunt.
Femkes Ik heb te weinig geheugen (vindt de telefoon), maar ik kijk naar de kinderen in de waterspeeltuin terwijl ik wacht op de drankjes op het terras. Eigenlijk een heel relaxte dag vandaag.
[verwijderd] Ik ben gisteren door een wesp gestoken denk ik. Ik tikte hem net op tijd van mijn hand af, maar ik denk dat hij me toch heeft gestoken. Vandaag ineens een bult, terwijl er gisteren niks aan de hand was op een klein beetje jeuk na.
[verwijderd] [verwijderd] ik zag jouw naam en ik las automatisch zweepje gemaakt π Maar wel erg gaaf gedaan!
[verwijderd] [verwijderd] Een zeep met honing en bijenwas. Is mijn favoriete recept. Ik wil je wel het recept geven, maar ben je bekend met zeep maken?
[verwijderd] [verwijderd] het is op zich niet moeilijk, maar je moet er wel wat ingrediΓ«nten voor inslaan. Plus je realiseren dat je met caustic soda (gootsteenontstopper) aan de slag moet. Wat een behoorlijk gevaarlijk goedje is...
Toch6 Aquariumdeksel open gewrikt. Licht doet het niet. De lampen zijn niet kapot. Kabel is het ook niet. Volgens man kon het deksel niet open π. Dus wel. Alleen jammer dat ik niet weet wat ik nog meer zou kunnen doen π€
Toch6 Toch6 dat witte ding is besteld en broer heeft vanavond uitgelegd hoe ik die het beste kan vervangen dus dat komt helemaal goed. Best jammer dat ik nauwelijks techniek heb gehad op school waardoor ik zulke dingen eerst wil navragen π
Toch6 Sweetl nou na 3 maanden weinig aandacht geven π moest ik net echt wel filters spoelen/vervangen en gedeeltelijk water vervangen. Als je de filters nooit schoon maakt bkijft al dat vuil er toch in waardoor het dichtslibt
Toch6 [verwijderd] misschien ligt het ook aan het soort filter? Ik heb met van die "sponzen". De bovenste hoort wit te zijn en was echt zwart nuπ³