Toch6 al mijn tips zijn ook vegan omdat ik me nooit verdiept heb in lactosevrije producten. Maar de lu time out chocolate chip cookies zijn vegan en dus lactosevrij. Verder chips van croky (in ieder geval naturel, paprika, bolognese) en doritos sweet chili pepper. Oreos kun je ook eten. Er zijn tegenwoordig ook magnums en cornettos op sojabasis die heel lekker zijn en natuurlijk ben & jerry's met amandelmelk. Kookroom kun je ook plantaardig kopen, als crème fraiche vervanger gebruik ik alpro go on, evt net wat citroensap erdoor om het wat zuurder te maken. Sowieso vind ik de yoghurt van alpro wel geslaagd. Van knorr heb je ook een paar maaltijdpakketten zonder melk, in ieder geval de lasagne en ik geloof ook twee mexicaanse. Ik gebruik die meestal niet maar het kan handig zijn om te weten. Pesto kun je bij de albert heijn kopen, ze hebben daar costa ligure vegan pesto zonder kaas en die is heel lekker! Als je nog meer wilt weten let me know🙂 er is ook een vega/vegan topic, daar kan je dit ook wel vragen.