Cactusje [verwijderd] Oh dat mis ik zo! Vroeger maakte mijn zus dat wel eens, vond ik altijd zΓ³ lekker! Helaas ben ik hier de enige die van zulke gerechten houdt en om het nou alleen voor mezelf te maken...
[verwijderd] Cactusje ik ben er ook gek op, maar maak het eigenlijk veel te weinig.. er gaat zo veel tijd in zitten. Wel fijn dat M het nu over heeft genomen. Volgende keer moet je maar gewoon hier mee eten dan!
[verwijderd] Cactusje ik ben er ook gek op, maar maak het eigenlijk veel te weinig.. er gaat zo veel tijd in zitten. Wel fijn dat M het nu over heeft genomen. Volgende keer moet je maar gewoon hier mee eten dan!
Luenlana Bij de Flierefluiter in Raalte, de kinderen hebben net gezwommen, het is echt heerlijk weer!
Tantetil Op aanraden van @Sevenof9 naar Doune castle gegaan. Erg mooi. We wilden nog een wandeling maken, maar het regent de heeeeele tijd.
Tantetil Sevenof9 ze hadden een audiotour. Ook met een acteur van outlander erop, maar die serie heb ik nog nooit gekeken. Ga ik nu wel doen natuurlijk. En ook stukjes van monty phyton erin. Was erg leuk. Morgen gaan we naar loch ness!
Famofthree Tantetil ππ Dank je voor dit tripje langs memory lane.. zo'n mooi land! En mooi Castle, ik was voordat ik heen ging al Outlander fan πππ€©
[verwijderd] Dat was vanmiddag. En nu: (ik krijg de 'nu' foto ineens niet geladen. Typisch π probeer het straks nogeens...
Honkeytonk [verwijderd] wauw wat een verschil. Heel ander mannetje zo, lekker boeven koppie met die korte haren π₯° staat hem super goed!