Rietjesbeker thnx! Ja dat hoop ik ook en ik denk ook wel dat het ergste nu achter de rug is.
[verwijderd] ja in eerste instantie wel maar toen ging het ineens weer zoals bij elke zwangerschap.
Ik noem het zelf liever geen HG, want ik hou alles binnen (alleen soms flink kokhalzen) en het duurt maar tot een week of 10-11. Maar erg naar is het wel hoor, die misselijkheid.
De vk van het ziekenhuis kwam net langs om me te vertellen dat ik toch naar huis moet vandaag, want het is nog steeds razend druk en ik hou een bed bezet. Een andere afdeling (4-persoonskamer) vindt ze voor mijn toestand niet bevorderlijk dus ik krijg (nieuwe) medicatie mee en mag het thuis proberen.
Al mijn waardes (vitamines, functies e.d.) zijn prima dus afgezien van ondergewicht ben ik verder helemaal gezond. Ik moet wel stoppen met B12 voorlopig (die waarde is ong 2,5x zo hoog als gemiddeld), en pas een maand of drie na de bevalling kijken of het weer nodig is.
Het is nu uitzitten, meer kan ik niet doen.
Het kindje doet het prima, daar maken ze zich totaal geen zorgen over, het is gewoon heel naar dat ik me zo voel.
Maar dat komt goed, ik ben al zeker 8,5 week dus nog maar een week of twee doorbijten.
Ik kan dat!!!!! đĒđĒđĒ