Lumihiutale de oudere kan niet samen met andere katten. Als we een kitten nemen wil ik er het liefst meteen twee uit 1 nest. Dan houden ze elkaar ook bezig. Maar dan is het financieel natuurlijk ook weer een stuk zwaarder. Twee keer sterilisatie/castratie, twee keer jaarlijkse controle enz. Tegelijkertijd hebben we altijd 2 katten gehad en dat vond ik wel heel knus. Juist ivm de verschillende karakters.
Liekje81 dat is een van de zaken die me bezig houden. We hebben bewust nog niet gereserveerd, als een van de katten dan weg is, dan heeft het zo moeten zijn. Ik vind het lastige in deze situatie dat alle kennels vol zaten (16 katten of zo) en slechts 2 katten konden waarschijnlijk bij kinderen. En degene die we nu op het oog hebben is dat nog niet zeker bij omdat het een wat actievere kat is. Maar in het asiel was het gewoon de meest enthousiaste kat, ook naar de kinderen. Kwam telkens kopjes geven bij het hek. Dus op zich denk ik dat hij de drukte wel gezellig vindt. Hij was ook een jaar of 2, dus nog best jong.