[verwijderd] Mandje gekocht voor de playmobil. Morgen maar een nieuw mandje kopen voor de playmobil, deze is gegijzeld.
Tantetil Zie nu dat mijn zoontje, terwijl ik over de schutting hing, honderd selfies heeft gemaakt...
[verwijderd] Tantetil Dat doet die van mij ook altijd! En dan huilen als je geen filmpje kan maken omdat je geheugen vol is...
[verwijderd] Tantetil herkenbaar! Ik heb ook zo'n fotograaf in huis. Al blijft het niet alleen meer bij selfies, maar ontpopt er zich een ware Edwin Smulders!
[verwijderd] Griekse worstjes aan het maken om het grote verlies van mijn robo-zuig-dweil-vriendje weg te kunnen eten. weg foto
[verwijderd] [verwijderd] maar O heeft hele mooie krullen (en is ook denk moeilijk vast te binden aan een stoel π ) , R heeft raar half Aziatisch - half Europees haar. Wat resulteert in mega stijl maar wel fluffy π
[verwijderd] [verwijderd] Deze gaan vanaf vandaag uit het ei kruipen. Er zijn al 2 eieren met een deukje erin... π
Liekje81 Na een verregende Koningsdag ochtend, nu in Intratuin. Je moet wat. Er is een nieuw speeltoestel a la monkey town, dus heeft ze wat te doen.