[verwijderd] Hooyo-shimbir we hebben in elk geval weer eens lekker gedweild overal. Was wel nodig ook...
Diazz [verwijderd] Wij hebben ook zo’n last van de bomen van de buren. Constant mijn bank vol met zooi is nog tot daaraan toe, maar je kan af toe nog geen koffie buiten drinken in de tuin zonder te stikken in de zaadjes die met 1000 tegelijk in je koffie dwarrelen🤮
Ansji [verwijderd] Oei, dat is niet fijn thuiskomen! Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad, dus opgeladen. Morgen kun je er vast weer om lachen. Hoop ik ...😌
Tantetil Onderweg naar moviepark! Nog meer mensen? Ik heb namelijk een all incl bandje voor een kind teveel besteld, dus zou er iemand van hier blij mee kunnen maken.
Toch6 "Mama buik au". Tweede keer al vandaag dat hij in slaap valt op schoot. En als hij wakker is is hij niet te genieten
Diazz WhatsAppje van dochter ( 8) via telefoon van oma: Ze heeft het goede en slechte nieuws vast omgedraaid.... Heerlijk dit😍😂
Toch6 Dat hij zn stoel onderspuugt is niet fijn. Maar als ik kijk wat ik er af spoel met de douchekop was schoonmaken sowieso hard nodig 🙊 èn ik kan hem nu weer kiepen, ook fijn met de vakantie in het vooruitzicht👍
Pimpelmeesje Manque ach ja als je dan maar ff op 100 blijft.. 😏 of anders iig genieten van de momenten dat je daar zit ❤