Winter Een paar maanden geleden denk ik? In ieder geval veel te lang geleden. Wanneer heb jij voor het laatst de slappe lach gehad?
Lumihiutale Vorige week wat kleine bloemplantjes voor in de bloempotten. Wanneer heb je voor het laatst zelf soep gemaakt?
[verwijderd] Gister, met zo'n soeppakket van de appie. Tomatensoep. Wanneer heb jij voor het laatst een tas uitgezocht?
Sweetl Vorig jaar toen mijn schoonmoeder 3 tassen uit afrika had meegenomen en ik de eerste was die mocht kiezen haha. Wanneer heb je voor het laatst vegetarisch gegeten
Lumihiutale Helemaal vegetarisch was 15 jaar geleden. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan wat je best eng vond om te doen?
Winter Lumihiutale Alleen naar een cursus geweest. Ik heb soms angst om alleen iets te ondernemen en angst voor groepen. Heb er met zweethandjes gezeten en het viel reuze mee đī¸ Wanneer heb je voor het laatst tegen je partner gezegd dat je van hem of haar houdt?
Lumihiutale Winter wat goed van je! Vanochtend, we zeggen het elke dag tegen elkaar. Sowieso voor het slapen gaan en wanneer mijn man naar zijn werk gaat. En af en toe tussendoor via whatsapp,dan sturen we een lief plaatje ofzo naar elkaar. Wanneer heb je voor het laatst flink de griep gehad?
Elise75 Helaas 2 weken geleden, alles erop en eraan... 41 graden koorts, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn enz. Iets met weinig weerstand door de behandelingen.... Wanneer heb je voor het laatst ijs gegeten?
Lumihiutale Ijs hmm.. Dat is 2 maanden geleden ongeveer,Ben en Jerry's đ Wanneer ben je voor het laatst op vakantie geweest?
Sweetl In juli, met de camper van mijn schoonouders een paar daagjes naar een camping bij de veluwe in de buurt Wanneer heb je je voor het laatst geschoren?
Elise75 Ik kreeg van een vriendin 3 weken gelden een pakketje thuis gestuurd met allemaal ouderwets snoepgoed. Ik heb me misselijk gegeten aan schuimblokken đąđ Wanneer heb je voor het laatst een film in de bioscoop gekeken?
[verwijderd] Vanochtend. De zon komt zo laat op tegenwoordig dat ik hem elke ochtend wel zie opkomen. wanneer heb je voor het laatst om een film gebuild en welke was dat?
Lumihiutale Ik huil bijna nooit bij films,bij series wel. Laatste keer was bij de aflevering voor de midseason finale,dat gedoe met Rick. Laatste film dat ik me kan herinneren was Toy Story 3 đđ Wanneer heb je voor het laatst je partner een kus gegeven?