• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Zoals de titel al zegt, waar wordt jouw kind (waarbij het anders gaat) blij van? Mijn zoon (autisme, ADHD, 8 jaar) wordt heel blij van gamen en vlogs bekijken. Zo blij zelfs dat hij er flinke begrenzing in nodig heeft. Anders gaat hij er helemaal in op. Hij is dol op Enzo Knol omdat diens moeder bij ons in de stad woont.
Mijn zoon wil zelf ook een vlogger zijn. Af en toe mag hij een filmpje maken maar hij mag niks zelf uploaden, daar hou ik de controle over.
Vandaag heeft hij een persiflage gemaakt op de talloze unboxing-filmpjes en die humor van hem vind ik zo grappig

https://youtu.be/D8tyYZZw42U

Haha, ja zo kun je ook een pakketje unboxen 😂 .

Mijn dochter wordt blij van paardrijden, paarden verzorgen en van tekenen. Verder kijkt ze graag vlogs van paardenmeisjes, maar ook Dylan Haegens of hoe je het schrijft en ze leest graag.
Mijn zoon houdt ook erg van gamen en kijkt graag filpjes van Dodo over minecraft. Verder houdt hij van klimmen, actief bezig zijn en bouwen.

Mijn zoontje word heel blij van cars auto's en de bumba voorstelling die op YouTube te bekijken is.
En hij word heel vrolijk van muziek, lekker dansen en liedjes zingen.

• [verwijderd]

Mijn dochter word heel blij van modderplassen 🤣

Mijn oudste is gek op tv kijken, iets op de ipad doen, knutselen en kleuren en boeken lezen of überhaupt iets met ons doen (houdt erg van gezelligheid)

Mijn jongste wordt heel gelukkig van eten haha.

• [verwijderd]

Leuk om ook gewoon de positieve dingen te horen :-)

Mijn oudste wordt erg blij van 1 op 1 aandacht, kan hij echt van genieten.
De jongste van de schommel (en dus ook heel verdrietig als we even niet bij de speeltuin stoppen...).

Mijn zoon wordt blij van water (douchen, zwemmen, regen, openstaande kraan, vlakbij de zee zijn etc.) en van dingen die bewegen (lopende mensen, galopperende paarden, overtrekkende vogels, wielen, molens). Hij houdt ook van alles dat diepe druk geeft zoals schommelen en van glijbanen af gaan en van rondgefietst worden. Hij wordt ook graag gekieteld.

Vooral van zijn iPad, maar ook van zwemmen.

Van treinen. Ze heeft een enorm houten treinbaan een duplo trein en een elektrische treinbaan. Vooruit achteruit ze is er echt lang zoet mee. Verder glijden en schommelen knuffelen en boekjes lezen

Sneeuw 😂 al was dat vooral de eerste dag nu heeft ze t wel weer gezien. Maar meest blij wordt onze dame van auto's