Sevenof9 Ontelbaar veel (dit ging over de boeken, we waren tegelijk) Kleuren kerstballen: vanalles, lijkt nergens op π Hoeveel spiegels heb je in huis?
Adje 3 tvβs, 3 iphoneβs, 3 ipadβ, een samsung tablet, een LG G5, een printer, Alle lampen (incl. kerstboom) in de woonkamer en nog 3 op mijn slaapkamer, een playstation, een mediaspeler, en dat was het geloof ik. Hoeveel kookboeken heb je?
Sweetl Uhm 47 geloof ik, ik ga ze niet allemaal opnoemen goed? πππ Hoeveel uur heb jij vannacht geslapen?
Winter Poeh. Ik vermoed een stuk of 10. De laatste jaren heb ik er steeds 1 voor 2 jaar. Ik denk trouwens wel iets meer.. Hoeveel kerstkaarten heb je al ontvangen?
Lumihiutale 0,ik ga ze komende week op de bus doen. Hoeveel tijd heb je vandaag aan je uiterlijk besteed?
Lumihiutale Te weinig.. Zo om de dag denk ik een appel/peer/banaan. Jemig ik vergeet steeds nieuwe vragen te stellen. Hoeveel sieraden heb je?
Sweetl Als ik ga zoeken vind is vast ergens nog wel een paar oorbellen.. maar in draag het nooit. 1 horloge wel altijd. Hoeveel kaarsjes heb je dit jaar uitgeblazen?
Lumihiutale Oh poeh dat is nogal wat! Sowieso elke dag 4 dus reken maar uit π Hoevaak heb je jouw lievelingsfilm gezien?