Luuz Ja het is super frustrerend hè. Hij kan ook gewoon gaan zitten gamen, of zoals vandaag letterlijk heel de dag met zijn koptelefoon op de bank. Hij eet ander eten ivm sporten, en eet ook al nooit meer met ons samen dus. Voelt echt alsof we gewoon als huisgenoten samenleven. Soms, als de nood hoog is, hebben we nog seks, maar vind hem meestal gewoon onaantrekkelijk..
Manque Ja dat scheelt zoveel. Mede daardoor is mijn HBO studie een dikke flop geworden. Heb een studiebelasting van 40u, maar dat kan zowel lichamelijk als (vooral) geestelijk niet als je echt álles alleen moet doen. Ook de negativiteit naar onze dochter, bah. Gisteren kreeg zij een My Little Pony tijdschrift van mij. Ze was er heel blij mee en wilde dat thuis trots laten zien. Hij zat te gamen en duwde haar hand met tijdschrift weg en zei: 'Dat My Little Pony gebeuren interesseert me niet en ik zit te gamen.' Je had dat snuutje moeten zien. Mijn hart brak! Ik moet constant vader en moeder ineen zijn, terwijl vader er gewoon is, en dat valt me zwaar..
Bloem Thanks! 🙂
Pimpelmeesje Hier zou dat het uit elkaar gaan niet voorkomen, want ik vind het persoonlijk geen ideale manier van doen en dan leef je alsnog ontzettend je eigen leven en langs elkaar heen. Wel knap van ze dat ze dit zo vol hebben gehouden!
[verwijderd] Ja van wat ik weleens van je gelezen heb, lijken onze mannen (jouw ex dus inmiddels) best wel op elkaar.. Snap dat je daar nog steeds weleens verdrietig van wordt!