[verwijderd] Ik doe wel meer in huis dan alleen de was l*l Om te beginnen ga ik niet koken vanavond, ruim ik het kinderspeelgoed niet op en slaap je de komende weken maar op een goor kussen. Stop ik met regelen van alle schooldingen en zet ik niks meer in de agenda's. Kl**tz@k die je af en toe bent.
[verwijderd] Schuurpapier echt hè? Alsof hij zoveel doet. Alle financiële dingen gaan automatisch dus geen werk. Ja, hij heeft lang gekut met de wifi dit weekend. Ja, hij is naar de kringloop en de stort gereden. Maar het is niet dat ik in die tijd niks heb gedaan. Daarnaast heb ik geholpen om de zooi uit te zoeken. Lees daar was ik al maanden geleden mee begonnen. En wanneer meneer de lentekriebels krijgt moet het direct gebeuren. Ik doe meer op mijn vrije dag aan het huishouden dan hij. Maar goed, dat is onzichtbaar..
Schuurpapier [verwijderd] Die van mij denkt bijvoorbeeld dat je op een dag met 2 kinderen lekker helemaal niks doet. Wat een grap..
[verwijderd] Misschien als je wil dat ik me meer richt op mijn successen in plaats van alles wat ik nog moet leren, zou het handig zijn als je me niet nóg een diagnose geeft. Het zijn geen insectenplaatjes, gratis bij iedere sessie 😭
[verwijderd] Schuurpapier die van mij geeft nooit fruit als er geen bananen zijn op zijn papadag. Te veel werk ofzo? Of hij denkt er niet aan.. In het weekend doe ik altijd de zorgtaken. Altijd, ik zorg voor brood, fruit, drinken ect. Maar hé, dat is geen werk..
Schuurpapier Pimpelmeesje Had niet geregeerd op het huisarts stukje. We hebben een paar gesprekken bij de praktijkondersteuner gehad tot eind 2018.
Diazz Laat me gewoon met rust, ik wil niks over je zogenaamde ongeplande zwangerschap horen. Succes ermee!
iMoeder @Schuurpapier Lees je hele verhaal nu pas. Hele veel sterkte. En het is misschien een dooddoener, maar uiteindelijk komt het linksom of rechtsom, wel weer goed. Dat is echt zo.