Pimpelmeesje ik denk dat hij het woord pedagogisch niet eens kan spellen, dit is pure compensatie π
Het gesprek begon of hij morgen nog iets mee moest nemen voor de kinderen wat ze leuk vonden. Mijn suggestie was een donut van monkey coffee op het station. π
Dit is geen vreemd gedrag overigens hoor, ik heb hem verschillende keren richting goedkopere, kleine cadeaus geprobeerd te sturen (zelfs een routebeschrijving gemaild naar een winkel), en op dit moment is het een overwinning dat het 'maar' de hogwarts express is ten opzichte van het kasteel. Als ik nu verder ga pushen om het niet te doen (los van het feit dat ik de set zelf graag wil lol) krijg ik de volle laag dat ik de kinderen niks gun, hem de kans ontneem een goede vader te zijn en een waardeloze moeder ben.
Hem kennende komt hij morgen aanzetten met die trein en een donut voor mij, en dan volgende week heeft hij geen geld meer om rond te komen en krijg ik gezeik dat hij die donut betaald heeft. Er valt niks te winnen bij hem, als hij zo'n bui heeft is de enige optie hem zijn gang te laten gaan. Zijn vader is bezig om hem zo ver te krijgen zich te laten testen op borderline, maar daar heeft hij vooralsnog geen interesse in. Ik ga me er niet meer mee bezig houden, als hij die set wil geven moet hij dat lekker doen. Gezeik komt er sowieso... π