Honkeytonk Bloem nee is ook geen optie. Het is natuurlijk ook mij gevoel meer en hun keuze gewoon. En de jongens zijn dikke maatjes en daar ben ik vooral heel blij mee!
Cactusje Toch wel bijzonder dat J elke keer zo slecht eet als ik er niet ben. Volgens mij geef je het wel heel erg snel op om hem te laten eten....
Nescio Femkes even inpikken op de all-inclusive en kamp: ik heb onze kampeervakantie dit jaar eens naast onze all-inclusive vakantie gezet in Spanje een paar jaar geleden. En... we komen ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Het scheelt misschien een paar 100 euro, maar niet wat ik gedacht had toen ik de camping boekte. Er komen zoveel kosten bij we in Spanje niet hadden. Nu zijn we ook wel rondgetrokken en zijn we veel uiteten geweest, maar dat hoort voor mij ook wel bij vakantie.
Femkes Nescio Wij komen wel echt veel goedkoper uit. Dat komt ook door de andere dingen die we wel of niet doen, maar als ik naar de bedragen kijk die sommige mensen aan vakantie uitgeven, dan kom ik daar nooit aan.
Nescio Femkes we hadden toen ook een vrij goede deal, S. was de helft van de prijs en E. was nog gratis en we hadden vroegboekkorting. Als ik nu zou boeken zou ik ook denk ik veel hoger uitkomen, alleen al omdat we nu met 5 zijn en A. niet meer gratis mee kan.
Tantetil Ik wil niet bellen savonds! App gewoon als een normaal mens. (Tegen mijn zus die steeds savonds gaat bellen als ik haar app)
Liekje81 Tantetil ik heb sowieso een hekel aan bellen. Doe ik al zoveel op mn werk. En mn schoonmoeder belt voor elk klein pisdingetje wat prima via de app kan, maar belt al-tijd. Dat zeg ik ook maar niet hardop, haha. En elk gesprek begint ze: hoi, even 1 tel met mij. 🙈
Hopsatee Tantetil echt ALTIJD als ik mijn schoonmoeder een app stuur (gewoon iets korts) gaat ze bellen. Vind ik ZO irritant 🤣
Toch6 Kan iedereen van 17 jaar en ouder gewoon even opzouten hier óf logisch gaan nadenken, dingen helemaal te doen, kasten te sluiten? Dank u. Dan hoeft er niemand te zeuren dat ik sagrijnig ben. En ja, ik ben ongesteld.
Softbasegaming Ik heb wel weer zin om te werken. Maar het word echt een hel om dochter weg te brengen. Die begint nu al te gillen als ik zeg dat vakantie bijna over is. Met naar school gaan begon ze ook steeds te gillen als ik d'r 'achterliet' 😭. Dit geeft ze nooit gehad. Heeft iemand tips?
Elsie89 Softbasegaming van tevoren bespreken dat je haar weg brengt en ook weer op komt halen en dan het afscheid kort houden. En dan heel hard hopen dat deze fase snel voorbij is! Succes!
Softbasegaming Elsie89 juist als ik het bespreekbaar maak is het een probleem. ze heeft wel eens gezegd dat als ik bij het raam kijk ze dit verschrikkelijk vind omdat ze me dan weg ziet gaan maar bij de opvang kan het niet anders 😪
Huggybird Softbasegaming kunnen ze haar niet even meenemen bij het raam weg, onder het mom van we gaan even handen wassen of wil jij mij even helpen in de keuken of zo.
Softbasegaming Huggybird ja ik moet maar even kijken want normaal ging ik meteen weer weg maar nu heb ik mini er natuurlijk ook nog bij die ik zeker de eerste tijd wel even goed moet overdragen 🙈
Hopsatee Softbasegaming Ik liet het in bepaalde periodes mijn man doen. Dan deed de jongste het ook gewoon niet. Was vooral de wisselwerking met mij…
Softbasegaming Hopsatee is hier ook zo ja. Alleen gaat m'n man vaak rond uur of half 6/6 uur al van huis en de opvang gaat 'pas' half 7 open