Miek89 Softbasegaming hebben ze ook geen to go? En anders je man vragen of hij onderweg eentje mee kan nemen? Kan me voorstellen dat je daar zin in heb na alleen zwarte koffie π Lust je ook die oplos cappuccino? Dan kan je het met water aanmaken.
Softbasegaming Miek89 volgens m'n man komt ie niks tegen. Ik weet t niet want we zijn toen door de achteringang naar binnen gekomen. Ik kan het natuurlijk ook even aan de verpleegkundige vragen of zij iets weet π. Nee oploskoffie vind ik niet echt lekker.
Softbasegaming Ik word gek thuis π. En ik heb het idee dat ik alleen maar loop te zeiken hier sorry π
aardbeitjes Softbasegaming je hebt inmiddels toch wel al veel kaartjes en een pakketje binnen toch? π Ik ben wel benieuwd want mijn PB-box zat vol haha
Miek89 Softbasegaming kan thuiszorg of iets dergelijks niet iets doen? Of iemand anders in je omgeving die af en toe even bijspringt?
Softbasegaming Miek89 jawel hoor hoor in de familie app maar te zeggen dat er iets moet gebeuren en er staan een man of 6 op de stoep π Vandaag was de eerste dag thuis dus even uitzoeken hoe het ging. Ik ben vandaag alleen weer zo emotioneelπ«
Miek89 Softbasegaming ah dat is fijn! Ook echt gebruik van maken hΓ¨ π Begrijp ik ook wel, t is ook niet niks!
Toch6 Doe je alsof je druk bent, ben je druk of wil je me verrassen en zit je toch al in de auto π€ #geenreactieopwhatsapp
Toch6 Kipsate druk. En komt helemaal niet π als het lukt dinsdag/woensdag thuis maar dat is ook nog onzeker