Wat ik wil schreeuwen is : stop met uwe rommel op straat te gooien!!!
Ik erger me hier rot aan. Overal is het gewoon een rotzooi langs de snelwegen en tja overal gewoon!
En velen schreeuwen maar dat het hier goed meevalt en zuiver is. Dat andere landen maar eens moeten beginnen met hun plastic.
Wij gooien evenveel rommel de straat op! Misschien nog meer! Het enige verschil is dat de gemeentes de rommel vaak bijhouden en het hier dus minder zichtbaar is. Minder hรจ want het is zeer zeker zichtbaar bahbah!
Dan zie ik ze weer langs de snelweg opruimen wat het een idioot gevaarlijke job maakt en de dag erna ligt er weer rommel. Wat een vies en onrespectvol volk is dat toch!
Ik vind dat m'n eens moet stoppen met opruimen. 2 maanden niks opruimen qua plastic (glas en gevaarlijk goed wel)
Na enkele weken en zeker na 2 maanden gaat het gros eens zien wat ze veroorzaken en gaan die ogen misschien eens open.
Gooi gewoon je eigen rommel weg in de juiste vuilniszak/bak. Zo moeilijk is dat toch niet?
Een lang beklag maar dit zou ik naar iedereen willen uitschreeuwen die iets weg gooit op straat of in de natuur.