BabyFG Pimpelmeesje ik sta natuurlijk niet in jouw schoenen en ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik snap je! Dikke knuffel x
Pimpelmeesje Diazz BabyFG [verwijderd] Born2bme [verwijderd] Thanks, aan de ene kant vind ik mn eigen gevoel hierin logisch, maar aan de andere kant voel ik me zo lelijk dat ik zo denk.. ๐
Manque Soms zijn deze forumcontacten zo veel waardevoller dan die IRL... Wat is dit toch een bijzondere club mensen.
[verwijderd] Pimpelmeesje Helemaal begrijpelijk! Ik heb 5 jaar lang dergelijke onuitgesproken gedachten gehad tegen volslagen vreemden, bekenden, goede vrienden en nauwe familieleden. Het is gewoon ronduit kut. En dat mag best eens heel hard uitgesproken worden...
[verwijderd] Pimpelmeesje โค๏ธNiet doen. Je voelt je zo omdat je zelf een onvervuld verlangen hebt, en nIet omdat je het een ander misgunt. Jouw gevoelens zijn niet lelijk, ze zijn menselijk...
[verwijderd] Pimpelmeesje niet lelijk, maar menselijk. Ik heb het ook zo vaak gedacht. Zoals [verwijderd] al aangeeft heeft het niks met misgunnen te maken, maar het confronteert je weer keihard met je eigen pijn en verdriet. Je wilt deze pijn niet voelen en daarom wil je er niks over horen. Het staat compleet los van degene die net bevallen is.
2littlemonkeys [verwijderd] waarom niet gewoon doen? Mensen hebben zich voor veel minder ziekgemeld... @Pimpelmeesje โค๏ธ (Ik stuur een beetje virtuele liefde jouw kant op)
[verwijderd] Cactusje Nope, ging werken. Vond dat de lessen door moesten gaan. Fiets heen, lesgeven, op fiets dochter van kdv gehaald en nu thuis. Wel besloten vanavond eten te bestellen. Lesgeven is trouwens onhandig als je oren dicht zitten ๐คฆโโ๏ธ
[verwijderd] Kom je bed uit!! Ja je bent ziek maar je gaat niet dood ( ookal denk je zelf van wel ) Het is maar de GRIEP!! Ik kon van de week ook niet blijven liggen Dit ga ik zo trouwens echt zeggen , dit was even om te oefenen
[verwijderd] @Pimpelmeesje , heel begrijpelijk je emoties! Ze mogen er zijn en je mag ze hier gewoon uiten! #NoJudging! โค
Honkeytonk @Pimpelmeesje zoals andere al beschrijven, je gevoel is logisch en menselijk en herkenbaar. Laat het ook gewoon toe, vecht er niet tegen. Ook jou gevoel mag er zijn ๐
iMoeder @Pimpelmeesje Jouw gevoelens mogen er gewoon zijn. Het is ook allemaal niet niks en allemaal weer een rouwproces waar je in zit en waar boosheid gewoon bij hoort. Sterkte.