[verwijderd]
Beter goed gejat dan slecht bedacht, laten we maar zeggen
Beter goed gejat dan slecht bedacht, laten we maar zeggen
Ik trap af..
Doe zelf ook eens wat moeite!!!!
Ik onderhandel niet met terroristen.
Serious.. Schiet toch eens op. Je kan wel op je krent blijven zitten en wachten tot ik klaar ben.. Of je doet ewrst wat je moet doen en gaat daarna gamen.
Hardlop??
[verwijderd] ik ben zo vrij geweest om de titel te veranderen
'Teeeering wat zijn jullie toch fucking irritante tyfuskinderen vandaag..'
Zo. Dat lucht op
Man, wij zijn totaal anders dan jouw ouders. Waarom kun je dan geen vertrouwen hebben in dat onze kinderen over 20 jaar elkaar Γ©n ons wel nog willen zien?! Mijn ouders hebben net zoveel kinderen en bij ons gaat het toch ook goed.
Ik wil nog een kind. Alle praktische dingen komen ook wel goed.
Maar aangezien we er al 4 hebben ipv 2 zoals man wilde zeg ik dit maar niet. Hij staat er nu niet voor open en aangezien we nog geen 30 zijn hebben we nog tijd zat normaal gezien
[verwijderd] het was nog vroeg vanmorgen
Wat ben je ook een ontzettende klootzak, bah....
mijn vriend werkt me vandaag meer dan alleen op mβn zenuwen
Dat mijn vriend vandaag echt de grootste kneus ooit is.
Je kijkt geen Nederlands voetbal, gaat wel naar Willem2-Nac en zou op tijd thuis zijn.
Dat je drinkt prima, maar als je het een zegt en je doet het ander.
Feit dat ik je heel hard nodig heb, gaat volkomen langs je heen.
Ach, je slaapt maar lekker in het bed van je dochter.
Ga, naar huis! Je zit hier al f*cking 5 uur en zou alleen een kopje koffie komen drinken!
(...ik zit nu iets langer dan noodzakelijk op het toilet...)
[verwijderd] Tuurlijk mag jij er als mens ook zijn. En al helemaal je gevoel! Jammer dat je het biet uit durft te spreken tegen je partner, opschrijven zou misschien een optie kunnen zijn. Ook voor jezelf ben je het dan even kwijt.
Kind ga gewoon slapen zo en wordt alsjeblieft niet verder ziek. Dat ga ik Γ©cht niet trekken vannacht en morgen!
Jemig kauw eens niet zo hard. En waarom moet ik altijd alles voor kauwen. Ruim zelf je spullen eens achter je kont op.
Ik
ben
ongesteld
en onwijs sjacho en ik wil heel
graag dat iedereen naar bed gaat want ik heb helemaal geen zin in al dit gezeik
Klootzak!
Wat ben ik blij dat ik je het huis uit geschopt heb!
[verwijderd] oef dat klinkt heel heftig! Ik snap dat je het dan niet wil jinxen inderdaad. Sterkte en een digi knuffel!
Hey dat was mijn topic op ZP inderdaad
Waarom weet jij altijd alles beter? Alsof jij de 1e bent die zwanger is.. lieve schat mijn dochter is al 5 ik heb de zwangerschap en bevalling al een keertje meegemaakt..
Wat kauw jij bloedirritant op je muesli , krijg er de kriebels van.