Hopsatee [verwijderd] Nee je hebt gelijk hoor, ik begrijp het ook wel. Maar ik vind het wel grappig dat ze zich nu zo laten kennen zeg maar. Hadden ze beter wat eerder kunnen investeren in hun mooie forum
Bloem [verwijderd] Met het risico dat jullie mij een enorme trut vinden... wil ik dit toch even kwijt haha. OkΓ© beheer van zp is wel stom bezig, maar wel logisch toch dat ze de promotie berichten verwijderen? Ik zou het ook niet tof vinden als er op mijn eigen site reclame gemaakt zou worden voor andere bedrijven als het concurrentie is. En ja, zulke berichten heb ik wel eens als reactie op mijn site gehad, die heb ik verwijderd. Ik snap dat jullie mensen hierheen willen halen, en dat jullie zp een hak willen zetten, maar volgens mij heeft dit forum zichzelf al meer dan bewezen als ik kijk naar de sfeer en het aantal leden. Beter nu de energie in dit mooie forum steken en zp laten voor wat het is. Dat is toch vergane glorie... Geen enorme trut hoor... je mag vinden wat je vind... Helemaal prima toch. En het is daar inderdaad een strakke regel dat je geen reklame mag maken voor een ander forum. Als je de forumregels leest dan mag je eigenlijk best heel veel niet. En je kunt je afvragen waarom dat dat zo nodig is op die manier... Het is gewoon jammer dat ze zich verschuilen achter regels. En uitleg niet op een goede manier doen. Ze meten met 2 maten. Daar krijg je recalcitrante leden van..... dat blijkt wel. Dus ik snap je post, maar ook de leden die dit Bull vinden....
[verwijderd] Bloem Oh maar ik snap het wel hoor! Zp heeft vreemde regels en het feit dat ze niet luisteren naar leden is bizar te noemen. Maar ik denk dat je op een gegeven moment ook vooruit moet gaan kijken. That's all π
lindalovesmo Ze laten zich kennen.. zogenaamd onderhoud was vast in hun ogen de enige optie die ze nog haddenπ€£ Ik kan er wel om gniffelen.. zie nu een boos mens voor me die druk op zijn toetsenbord aan het rammen isπ
Bloem Manque Aantal leden: 224 Aantal berichten: 1618 Aantal topics: 85 Dit was het laatste berichtje van Luc hierover.
[verwijderd] [verwijderd] heb je ook gelijk in hoor. Als ik een eigen forum had zou ik dat ook niet waarderen. maar dit had echt allemaal voorkomen kunnen worden als ze ons niet genegeerd hadden en gewoon het gesprek waren aangegaan.
[verwijderd] [verwijderd] Ik ben het volledig met je eens hoor, maar stiekem vind ik het wel humor dat offline gaan hun enige optie is om hier mee te dealen. Gevalletje 'wie niet luisteren wil..'
Bloem [verwijderd] Oh maar ik snap het wel hoor! Zp heeft vreemde regels en het feit dat ze niet luisteren naar leden is bizar te noemen. Maar ik denk dat je op een gegeven moment ook vooruit moet gaan kijken. That's all π Oh zeker. Dat komt vanzelf wel. Nu nog ff lachen om hun reactie. Verbind ook he π
Hopsatee [verwijderd] eens we moeten ook hier binnenkort zp gewoon los gaan laten hoor en ons eigen toffe forumpje verder uitbouwen. Maar voor nu geeft het nog een verbindende factor even..
Winter Laat ze de tijd offline goed benutten en hun regelement aanpassen en meteen aanpassingen doorvoeren.π
Wishfulthinking Ik denk dat alles straks in hun ogen mooi opgeschoond is en dat je over dit nieuwe forum geen woord meer vind?
Bloem Hopsatee Voel een bepaalde connectie tussen ons... hahaha..... ik schrijf vaak wat jij net hebt geschreven of andersom.... π€£
[verwijderd] Ik kom net onder mijn zondagochtend kei vandaan en zie dat zp dicht is. Voor hun natuurlijk ook geen goede reclame dat eventuele nieuwe leden hun nu al ruim een uur niet kunnen bereiken. ππ
Klaver Betrap me erop dat ik stiekem ook wel moet gniffelen dat ze dicht zijn. Bij gebrek aan popcorn maar aan de speculaas π... Nu weer een tik op mijn vingers.. ik moet echt werken (maar ben veels te nieuwsgierig)