Ik wil graag weer verder met het beleggen in crypto currencies en ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die daar interesse in hebben of zich daar mee bezig houden? Ik heb op dit moment nog coins die ik al een tijd vast houdt (hodlen). Maar eigenlijk wil ik er weer wat meer mee doen. Op het moment doe ik niks omdat ik eigenlijk gewoon know how mis en niet weet waar ik moet beginnen. Ik ben iemand die graag wil snappen wat ik aan het doen ben, en dat is nu dus niet zo.
Dus; waar begin ik? Basiskennis opdoen, welke sites zijn fijn/ betrouwbaar, wat kun je volgen aan sites, Twitteraccounts etc om op de hoogte te blijven? Welke apps gebruiken jullie om de markt in de gaten te houden? Uiteraard zal ik het ook hier zetten als ik zelf wat interessants tegen kom op mijn zoektocht. Ik wil nu echt even tijd nemen om me in te lezen. I.p.v. overhaast maar wat kopen uit fomo (fear of missing out). Ik zag dat de koersen nu lekker aan het dalen zijn, zoals vaker in januari. Dus wie weet een mooi moment om in te stappen.