1986Lynn Ik moet de komende drie dinsdagen voor dagopnames naar het ziekenhuis en krijg dat een IJzerinfuus en bloedplaatjes. Iemand van jullie hier bekend mee. Hoe verliep het en herstelde je HB goed en snel? 😊
1981mama Ik heb alleen ervaring met het ijzer infuus. Je krijgt een dagopname en loopt na een paar uur weer naar buiten. Heeft me een paar maanden goed geholpen iig!
Nescio Ik heb ook alleen ervaring met het ijzerinfuus omdat mijn hb heel laag stond in mijn derde zwangerschap. Het duurde een uurtje of 1,5 uur, toen mochten we naar huis.
Bubblicious Ik heb ook alleen ervaring met een ijzerinfuus. Dit werd na mijn bevalling gedaan omdat mijn Hb heel laag was door veel bloed verlies. Aan het infuus liggen stelt niet zo veel voor. Mijn hb duurde wel een paar weken voor dat het hersteld was. De vermoeidheid heb Ik wel nog lang last van gehad.
1986Lynn Ja, de opname op zich is zelfs wel prettig haha. 6 uurtjes zeiden ze, lekker tijdschriftjes lezen en misschien wel een uurtje slapen haha. Ben ook vooral benieuwd wanneer ik verandering ga merken.