[verwijderd] Was het maar zo simpel. alles wat nog goed is of herbruikt kan worden gooi je niet weg (zo vind mijn man) En je brengt het ook niet naar de kringloop, want je hebt er zelf ook geld voor neergeteld, dan kun je het beter verkopen...Maar verkoop jij maar eens een doos met rommeltjes. Kleding gebruikt hij altijd tot het op is en ik geef zelf wel kleding weg aan anderen, van mezelf of de kinderen.
En ik bedoel dus dat NIKS zomaar weg mag van hem: wil ik een andere kaarsenstandaard en kwak ik hem weg, want van de action en koste een jaar geleden een euro en nu heb ik een andere smaak voor dit seizoen....kan best wezen dat als ik die heb weggegooid en later thuis kom hij weer op de tafel staat. heeft hij hem onder uit de bak gevist, "want het is zo zonde"....Ik heb kussentjes nu op de bank liggen, die liggen niet lekker in je rug, dus die gaan vd week naar schoonvader. Als die het niks vind dat kan hij ze weggooien. Of ik schuif dingen naar mijn vriendin door die het dat weg mikt voor me. Of ik gooi het in zakken onderin de container, dan wil het wel, maar mijn man gooit echt niks weg en het is vreselijk moeilijk om het huis opgeruimd te houden met zo een.