Ik ben niet zo actief op dit forum merk ik
maar ik wou even zeggen dat ik gisteren positief heb getest, ik ben zwanger
Ronde 12 +
Dankjewel!
ja ik zal mijn best doen haha
Simba1992 ik ben ook na een paar weken weer online hier! Maar gefeliciteerd meid! Hoe voel je je?
Lisa280887 fijn dat je er weer bent! Ik ben als enige van dit groepje nog over hier geloof ik. Hoe gaat het met jou?
Sevenof9 oh wat jammer dat het nog steeds zo stil is in dit gedeelte!
Maar fijn dat jij er nog wel bent! Het gaat wel hier. Ik loop inmiddels bij een therapeut om alle onrust in mijn hoofd een plekje te geven. We willen ergens deze week weer gericht gaan kijken voor een donor. Deze week een belafspraak om te kijken of een foamecho nodig is. Vorig jaar kwam uit de bloedtest chlamydia, oude infectie. Maar dit keer kwam die er dus niet uit! Heel raar...
hoe is het nu met jou?
Lisa280887 wat goed dat je bij een therapeut loopt, het is ook zo lastig om alles zelf een plek te geven. Foamecho zou ik gewoon doen als het kan, dat is zo klaar en doet geen pijn, ik heb het ook gehad. Met mij gaat het goed. De laatste maanden ging het helemaal niet goed en deed het me allemaal veel te veel pijn, maar ik heb het steeds meer losgelaten en het bepaalt minder mijn leven. Ik doe nu weer veel andere dingen. Dat geeft zoveel rust!