[verwijderd] Ik wil liever geen moderator zijn en ook heb ik (nog) geen verstand van de technische kant van een forum, maar ik ben wel enthousiast en ik heb wel wat vrije tijd waarin ik dingetjes kan doen.
Dus als jullie hulp nodig hebben met iets, let me know! 😄
Xx
Eigenlijk kunnen we wel wat hulp gebruiken, ja.
Je geeft aan dat je niet wil moderaten, maar misschien iemand anders wel? We zouden graag nog 1 a 2 vrijwilligers hebben die ons team komt versterken 🙂 Als iemand hier interesse in heeft en denkt voldoende online te zijn, dan kunnen ze me mailen op ManqueEPTQ@gmail.com.
En als er mensen zijn die nog tips hebben over een fijn donatiesysteem, dan horen we dat ook graag. We neigen nu naar het opzetten van een bedrijf (want een stichting is veel te duur, kost 400 euro om te starten) en dan een zakelijke rekening openen en dan een PayPal-donatieknop maken? Zoiets? Maar misschien heeft iemand nog een eenvoudigere optie waar ik niet aan gedacht heb? Want als ik niet naar de Kamer van Koophandel hoef, dan doe ik het niet natuurlijk 😛
We hebben uitgerekend dat we ongeveer 280 tot 320 euro nodig gaan hebben voor het eerste half jaar, als we ook plaatjes willen kunnen uploaden hier. Als we blijven werken met links, zoals we nu doen, dan kan het veel goedkoper, maar ook dan hebben we wel wat geld nodig. Zonder 'plaatjesservice' zullen de kosten 150 euro zijn voor het eerste half jaar. Ik vind het leuk, dit forum, maar ik zou het wel jammer vinden als het ons een paar honderd euro kost... Dat begrijpen jullie hopelijk wel. De tijd die we er verder insteken is vrijwillig, we keren onszelf niks uit van dat geld.