Vulpen Edit: ik heb je notificatie-verzoeken toegevoegd. Goed punt! πŸ‘οΈ

• [verwijderd]

Ik zie op de mobiel nog geen zwart meldingvlaggetje. Ook niet onder de drie puntjes.

• Ema hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Ik zie op de mobiel nog geen zwart meldingvlaggetje. Ook niet onder de drie puntjes.

Als ik op de 3 puntjes klik wordt het scherm donker en komt er een popup onderin met de zwarte vlag.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ema
      Ik zie idd dat dat bij berichten van anderen wel is. Je eigen bericht kan het niet bij.

Thanks!

Het is niet echt een bug en het heeft ook zeker geen haast/prioriteit, maar als er meerdere likes op een bericht zijn, staat er zoiets van 'jij en 6 andere vinden dit leuk'. Zouden jullie 'andere' door 'anderen' willen vervangen? Mijn innerlijke redacteur moet hier namelijk een beetje van huilen. πŸ˜‚ Alvast bedankt!

nizzie86 Done! (kijk, dat zijn dingen die makkelijk aan te passen zijn πŸ˜…)

@LucP Als je dan toch bezig bent... Wanneer jij als enige iets geliket hebt van iemand, staat er 'Jij vind dit leuk'. Wil je 'vind' vervangen door 'vindt'? πŸ™Š

Nog een technisch gek dingetje, als ik een bericht typ, moet ik vervolgens naar boven scrollen om het te posten. Ik zie dus de bovenbalk dan niet. Kan dat op termijn ook verholpen worden?

• LucP hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Is het mogelijk om een balk met de titel van het topic vast te zetten als je een topic door scrolt?
            Ik ben nu soms halverwege een topic en dan ben ik al weer vergeten waar het over gingπŸ™ˆ

Kunnen de notificaties op volgorde binnenkomen ipv per categorie? Ik dacht waarom staan er nog notificaties open maar die stonden dus lager.

LucP ah oh sorry. Dacht alles gelezen te hebben maar is ook zo veel! πŸ˜‰ Ben nu al heel blij met dit forum hoor πŸ˜ƒ

• [verwijderd]

LucP graag gedaan! Zie dat je in de lijst desktop/tablet hebt neergezet, maar ik zie m op m'n telefoon ook niet (Huawei)

Ik blijf deze volgen, hopelijk gaat het ook lukken om een handtekening toe te voegen (met ticker)

@LucP waarschijnlijk ligt het aan mij maar als ik in het zwexittopic wil lezen schiet ie soms weer helemaal naar het begin bericht of naar het einde en het lukt me dus niet om het hele topic bij te lezen (mobiel) alsof het scrollen op hol slaat ofzo?

Hopsatee dank voor het melden. Ik zag t net zelf ook. Het is redelijk druk op de site, misschien dat t daar mee te maken heeft. Ik hou t in de gaten iig

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Misschien al gemeld maar mijn naam is verwijderd bij een post??

edit. Is al weer normaal😊

• LucP hebben hierop gereageerd.