Nieuwe features & Bugs
[verwijderd]
Ik zie op de mobiel nog geen zwart meldingvlaggetje. Ook niet onder de drie puntjes.
[verwijderd] Ik zie op de mobiel nog geen zwart meldingvlaggetje. Ook niet onder de drie puntjes.
Als ik op de 3 puntjes klik wordt het scherm donker en komt er een popup onderin met de zwarte vlag.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ema
Ik zie idd dat dat bij berichten van anderen wel is. Je eigen bericht kan het niet bij.
Thanks!
- Bijgewerkt
Het is niet echt een bug en het heeft ook zeker geen haast/prioriteit, maar als er meerdere likes op een bericht zijn, staat er zoiets van 'jij en 6 andere vinden dit leuk'. Zouden jullie 'andere' door 'anderen' willen vervangen? Mijn innerlijke redacteur moet hier namelijk een beetje van huilen. Alvast bedankt!
Ik heb zojuist ook de eerste Privacy Policy pagina online gezet.
Nog een technisch gek dingetje, als ik een bericht typ, moet ik vervolgens naar boven scrollen om het te posten. Ik zie dus de bovenbalk dan niet. Kan dat op termijn ook verholpen worden?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Is het mogelijk om een balk met de titel van het topic vast te zetten als je een topic door scrolt?
Ik ben nu soms halverwege een topic en dan ben ik al weer vergeten waar het over ging
[verwijderd] Hahaha... Ik dacht al dat het aan mij lag
Vulpen
[verwijderd]
Heb beide issues toegevoegd. Dank voor het melden.
nizzie86 Ik heb de spelvaut er uit gehaald. Zal even duren voor deze zichtbaar is, maar komt goed οΈ
- Bijgewerkt
Kunnen de notificaties op volgorde binnenkomen ipv per categorie? Ik dacht waarom staan er nog notificaties open maar die stonden dus lager.
LucP ah oh sorry. Dacht alles gelezen te hebben maar is ook zo veel! Ben nu al heel blij met dit forum hoor
[verwijderd]
LucP graag gedaan! Zie dat je in de lijst desktop/tablet hebt neergezet, maar ik zie m op m'n telefoon ook niet (Huawei)
Ik blijf deze volgen, hopelijk gaat het ook lukken om een handtekening toe te voegen (met ticker)
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Misschien al gemeld maar mijn naam is verwijderd bij een post??
edit. Is al weer normaal